5 Aralık 2012 Çarşamba

Ey Yar

Ey Yar
Avuçlarıma düşmüş yağmur taneleriydin,
Gözlerim seni iyi tanır.
Alelade bir yürek değildi,
Ortaya koyduğum.
Rüzgarın ve denizin sesinde saklıydı,
Sana seslenişim.
Sen hep zahirde aradın beni.
Oysa ey yar, bilmez misin ki!
Rüzgarı hissedersin ama
Ne dokunabilir ne görebilirsin.
Suyu görür ama tutamazsın
kayıp gider avuçlarından...
Benide zahirde aradığın için
bir türlü göremeyişin bundan.
Hele hele tam içinde saklanmıştım da,
Sen içine bir türlü dönemediğin için
beni hiç görememiştin.
Hep uzaklarda sanmış ve oralarda aramıştın.
Oysa ben, sen kadar yakın ve
için kadar uzaktım..
Bir bilebilseydin...
şhda

Hiç yorum yok:

17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Turu

Gönül Erleri 17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Tur      Gezilecek Yerler: Tuz Gölü Ihlara Vadisi (4 km trekking turu) Avano...