20 Temmuz 2012 Cuma

Dışişleri Bakanlığı, 140 aday Konsolosluk ve İhtisas Memurluğu İlanı

Dışişleri Bakanlığı
Aday Konsolosluk ve İhtisas Memurluğu İlanı
     Dışişleri Bakanlığı 140 aday konsolosluk ve ihtisas memuru alacak.
     Dışişleri Bakanlığı konsolosluk ve ihtisas memurları, dış ilişkilerin yürütülmesi kapsamında görev, yetki ve sorumluluk üstlenen ve yurtdışında temsil görevi icra eden diplomatik kariyer memurlarıdır...
 
 
DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI
Aday Konsolosluk ve İhtisas Memurluğu Giriş Sınavları Duyurusu

I. GENEL BİLGİLER:
1) Dışişleri Bakanlığı konsolosluk ve ihtisas memurları, dış ilişkilerin yürütülmesi kapsamında görev, yetki ve sorumluluk üstlenen ve yurtdışında temsil görevi icra eden diplomatik kariyer memurlarıdır.
2) Bu ilana göre açılacak giriş sınavları ile Bakanlığa alınacak konsolosluk ve ihtisas memurlarının, genel görev tanımları çerçevesinde, merkez ve yurtdışı teşkilatında konsolosluk, kamu diplomasisi, ekonomik ve kültürel işler, protokol, kançılarya idaresi, ulusal mevzuatla bağlantılı hukuki, idari ve mali işler alanlarında görev yapmaları öngörülmektedir.
3) Konsolosluk ve İhtisas Memurluğu sınavı dört farklı kategoride yapılacak olup, sözkonusu kategorilerin isimleri, sınavların yapılacağı yabancı diller ve atama yapılabilecek azami kadro sayıları aşağıda belirtilmiştir:
• Genel Kategori: Adaylar sınava İngilizce, Fransızca veya Almanca dillerinin herhangi birinden gireceklerdir. Azami kadro sayısı 70'tir.
• Genel Kategori: Adaylar sınava İspanyolca, Yunanca, Rusça, Arapça, Farsça, Çince, Bulgarca, Sırpça veya Japonca dillerinin herhangi birinden gireceklerdir Azami kadro sayısı 30'dur.
• Hukuk ve İnsan Hakları Kategorisi: Adaylar sınava İngilizce veya Fransızca'dan girebilecektir. Azami kadro sayısı 15'tir.
• Bilişim ve Bilgi Teknolojileri Kategorisi: Adaylar sınava İngilizceden gireceklerdir. Azami kadro sayısı 25'tir.
4) Giriş sınavlarını kazananların atamaları, varsa müktesep maaş dereceleri de göz önünde bulundurularak, genel idare hizmetleri sınıfından 7 ilâ 9 uncu derece kadrolara yapılabilecektir.
5) Sınavların çoktan seçmeli ilk aşaması, 15 Eylül 2012 tarihinde Ankara'da yapılacaktır.
6) Giriş sınavlarına ilişkin olarak bu ilanda yer verilmemiş hususlarda Bakanlık internet sitesi üzerinden de erişilebilen Dışişleri Bakanlığı Sınav Yönetmeliği hükümleri geçerlidir.

II. BAŞVURU ŞARTLARI
1) Sınavlara başvurabilmek için;
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde sayılan genel şartları taşımak,
b) 15/09/2012 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak (15/09/1977 ve daha sonra doğmuş olmak), lisansüstü eğitim diplomasına sahip bulunanlar için ise 15/09/2012 tarihi itibariyle 37 yaşını doldurmamış olmak (15.09.1975 ve daha sonra doğmuş olanlar),
gerekmektedir.
2) Farklı kategori sınavları için özel şartlar aşağıdaki gibidir;
a) Genel kategori (İngilizce, Fransızca veya Almanca):
Sınavına girecek adayların;
- en az lisans düzeyinde üniversite mezunu olmaları,
- 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) KPSS-36 veya KPSS-108 puan türlerinin birinden en az 70 puan almış olmaları ve
- başvuruda bulunanlar arasında tek bir liste halinde yapılacak sıralamada en yüksek puanlı ilk 1000 aday arasına girmeleri gerekmektedir.
b) Genel kategori (İspanyolca, Yunanca, Rusça, Arapça, Farsça, Çince, Bulgarca, Sırpça ve Japonca):
Sınava girecek adayların;
- İspanyolca, Yunanca, Rusça, Arapça, Farsça, Çince, Bulgarca, Sırpça veya Japonca dillerinde eğitim veren yabancı üniversitelerin herhangi bir bölümünden alınmış lisans/lisansüstü eğitim diplomasına sahip bulunmak veya
- Türkiye'deki üniversitelerin ilgili dil bölümlerinden (dil öğretmenlikleri dâhil) mezun olmak veya
- Herhangi bir alanda lisans diplomasına sahip olup sınava girilecek yabancı dilde 2010, 2011 veya 2012 yılları içerisinde KPDS'de en az C (en az 70 puan) seviyesinde başarılı olmuş bulunmak kaydıyla;
- 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) KPSS-3 puan türünden en az 60 puan almış olmaları ve
- Başvuruda bulunanlar arasında tek bir liste halinde yapılacak sıralamada en yüksek puanlı ilk 300 aday arasına girmeleri gerekmektedir.
c) Hukuk ve İnsan Hakları kategorisi:
İngilizce veya Fransızca dillerinde düzenlenecek olan Hukuk ve İnsan Hakları kategorisinde sınava girecek adayların;
- Hukuk fakültesinden lisans düzeyinde mezun olmaları veya dört yıllık eğitim veren herhangi bir fakülteden lisans diplomasına sahip olmak kaydıyla insan hakları veya hukuk alanında lisansüstü eğitimini tamamlamış olmaları,
- 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavında, KPSS-21, KPSS-103 veya KPSS-108 puan türlerinin birinden en az 70 puan almış olmaları ve
- Başvuruda bulunanlar arasında tek bir liste halinde yapılacak sıralamada en yüksek puanlı ilk 200 aday arasında yer almaları gerekmektedir.
d) Bilişim ve Bilgi Teknolojileri kategorisi:
İngilizceden düzenlenecek olan Bilişim ve Bilgi Teknolojileri kategorisinde sınava gireceklerin
- lisans düzeyinde eğitim veren fakültelerin bilgisayar mühendisliği, elektrik-elektronik mühendisliği, matematik veya matematik mühendisliği, elektronik ve/veya haberleşme mühendisliği, bilişim/iletişim sistemleri mühendisliği, makine mühendisliği, yazılım mühendisliği veya istatistik bölümlerinden mezun olmaları,
- 2011 veya 2012 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavında, KPSS-6 veya KPSS 106 puan türlerinin birinden en az 70 puan almış olmaları ve
- başvuruda bulunanlar arasında tek bir liste halinde yapılacak sıralamada en yüksek puanlı ilk 350 aday arasında yer almaları
gerekmektedir.
3) Aday adayları farklı kategorilerde gerçekleştirilecek olan aday konsolosluk ve ihtisas memurluğu giriş sınavlarından yalnızca birine başvurabileceklerdir.
4) Sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi, http://www.mfa.gov.tr/ adresli internet sitesi üzerinden 3 Eylül 2012 tarihinde ilan edilecektir.
5) Sınava katılabilecek adaylara ilişkin yapılacak duyuruda, sınav programına ve sınavın yapılacağı adres bilgilerine de yer verilecektir.

III. GİRİŞ SINAVI BAŞVURLARININ YAPILMASI
1) Giriş sınavı başvuruları, 13 Ağustos 2012 tarihinde başlayacak ve 24 Ağustos 2012 tarihinde saat 18:00'de sona erecektir. Başvurular, Bakanlığın https://sinav.mfa.gov.tr/ adresli internet sitesi üzerinden elektronik ortamda ve adaylarca temin edilecek olan e-devlet şifresi ile yapılacaktır. Başvuru için gerekli olan bilgiler ve elektronik ortamda iletilecek belge örnekleri aşağıda sıralanmıştır:
a) T.C. kimlik numarası
b) KPSS sonuç puanının beyanı,
c) Diploma veya mezuniyet belgesi (Yabancı üniversitelerden alınmış olması halinde, YÖK onaylı denklik belgesinin de iletilmesi gerekmektedir)
d) Mevcut görünümü yansıtan vesikalık fotoğraf
e) Varsa lisansüstü eğitim diploması
2) Sınava girilecek yabancı dil haricinde, diğer bir dil veya dillerden 2010, 2011 veya 2012 yıllarında alınmış en az "B" düzeyinde KPDS puanı olanların, sınavda ilave puan almaya hak kazanabilmeleri için, KPDS sonuç belgelerini de diğer başvuru evrakıyla birlikte iletmeleri gerekmektedir.
3) KPDS puanı yerine, eşdeğerliği YÖK tarafından saptanmış uluslararası dil sınavlarından 2010, 2011 veya 2012'de alınan puanların KPDS'deki karşılıkları da değerlendirmeye alınacaktır.

IV. SINAVIN AŞAMALARI:
A) ÇOKTAN SEÇMELİ BİLGİ SINAVI
1) Çoktan seçmeli bilgi sınavı 15 Eylül 2012 tarihinde yapılacak olup, sınava katılabilecek olan adayların listesi 3 Eylül 2012 tarihinde Bakanlığımız internet sitesinde ilan edilecektir.
2) Çoktan seçmeli sınav 100 sorudan oluşacak ve 100 dakika sürecek olup, aşağıdaki alanları kapsayacaktır:
a) Genel Yetenek (35 soru)
b) Genel Kültür (35 soru)
c) Anayasa hukuku (10 soru)
d) İdare hukuku (10 soru)
e) Genel iktisat (10 soru)
3) Çoktan seçmeli sınavda aşağıdaki esaslara göre ek puan uygulamasına gidilecektir.
- Yazılı sınava gireceği yabancı dil hariç olmak üzere, adayın herhangi bir dilde 2010, 2011 veya 2012 yılında almış olduğu KPDS puanının 90'in üzerinde kalan kısmı, adayın çoktan seçmeli sınav notuna eklenecektir.
4) Çoktan seçmeli bilgi sınavında baraj puan uygulaması bulunmamaktadır. Çoktan seçmeli sınavdaki başarı sırasına göre;
- Genel kategori sınavına İngilizce, Fransızca veya Almanca dillerinden gireceklerden ilk 280,
- Genel kategori sınavına İspanyolca, Yunanca, Rusça, Arapça, Farsça, Çince, Bulgarca, Sırpça veya Japonca'dan gireceklerden ilk 60,
- Hukuk ve İnsan Hakları kategorisi sınavına gireceklerden ilk 60,
- Bilişim ve Bilgi Teknolojileri kategorisi sınavına gireceklerden ilk 100
aday yazılı sınav aşamasına geçmeye hak kazanacaktır.
5) Çoktan seçmeli bilgi sınavının sonuçları ve yazılı sınav tarihi 20 Eylül 2012 tarihinde Bakanlığımız internet sitesinde açıklanacaktır.

B) YAZILI SINAV
1) Yazılı sınav aşağıdaki bölümlerden oluşacaktır.
a) Türkçe kompozisyon
b) Yabancı dilde kompozisyon
c) Türkçeden yabancı dile çeviri
d) Yabancı dilden Türkçeye çeviri
2) Yazılı sınavda geçer not her bir bölüm için 100 üzerinden 70'tir.
3) Adaylar, aşağıdaki esaslara göre yazılı sınavda ilave puan elde edebileceklerdir:
-Yazılı sınava gireceği yabancı dil haricinde, adayın herhangi bir diğer dilde 2010, 2011 veya 2012 yılında almış olduğu KPDS puanının 80'in üzerinde kalan kısmı, yazılı sınavda aritmetik ortalaması alınacak puan toplamına eklenecektir.
-Üçüncü bir yabancı dili daha bilen adayın, bu dilde 2010, 2011 veya 2012 yılında KPDS'den aldığı puanın 80'in üzerinde kalan kısmının yarısı da yazılı sınavda aritmetik ortalaması alınacak puan toplamına eklenecektir.

4) Yazılı sınav aşamasının sonuçları Bakanlık internet sitesinde ilan edilecektir. Bu aşamaya katılanlara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

C) SÖZLÜ SINAV
1) Yazılı sınavda başarılı olan adaylar sözlü sınav aşamasına geçmeye hak kazanacaktır. Sözlü sınavda adaylar, muhakeme, kavrayış, temsil görevine ilişkin nitelikleri ve yeterliliği, genel kültür düzeyi, Türkçe ve yabancı dilde ifade yeteneği ile genel davranış ve tepkilerinin meslek gereklerine uygunluğu açısından öncelikle değerlendirilecektir. Ankara'da yapılacak sözlü sınavın tarihi, yazılı sınav sonucuyla birlikte ilan edilecektir.
2) Sözlü sınavda geçer not 100 üzerinden 70'tir.
3) Sözlü sınav aşamasının sonuçları Bakanlık internet sitesinde ilan edilecektir.
4) İlave bilgi talepleri için aşağıdaki adres, e-posta ve telefon numaraları üzerinden Bakanlıkla temasa geçilmesi mümkündür:
Dışişleri Bakanlığı/İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı (C Blok 4. Kat) Balgat/Ankara
Tel: (312) 292 26 85; 248 70 63

13 Temmuz 2012 Cuma

500 Kardeşinize Bir Günde Siz İftar Vermek İstermisiniz?

BÜTÜN GÜNLER ÜSTLENİLDİ...
HAYIR SAHİPLERİNDEN ALLAH (cc.) RAZI OLSUN...

İstanbul Zeytinburnu'ndaki
yatılı kalan yaklaşık 100 Kuran Kursu talebesi ve
o bölgede ikamet eden ciddi ihtiyaç sahiplerine
hergün iftar yemeklerini dağıtıyoruz.
(3 çeşit yemek-500 kişilik)
İHSAN İLMİ HİZMETLER ve YARDIMLAŞMA DERNEĞİ
Yeşiltepe Mahallesi, 74 / 3 Sokak, No: 37
(Adile Mermerci Anadolu Lisesi'nin 50 m. yakınında)
ZEYTİNBURNU - İSTANBUL
     Gönül Erleri Mail Grubu olarak geçen yıl bu programımızın ilkini yapmıştık. Bu yıl da yine İstanbul Zeytinburnu'ndaki kardeş kuruluşumuz İHSAN İLMİ HİZMETLER ve YARDIMLAŞMA DERNEĞİ'nde; Afganistan'lı, Çeçenistan'lı, Doğu Türkistan'lı ve Irak'lı 500 fakir, gariban mülteci kardeşimiz gelip aile nufusu sayısınca 3 çeşit yemeğini alıp evine götürüyor ve iftarını evinde ailesiyle yapıyor (İHSAN DER 'de yatılı kalan Kuran Kursu talebesi yaklaşık 100 öğrenci doğal olarak iftarlarını dernekte yapıyorlar.)
     3 çeşit yemeğin ve hizmetin bedeli bir kişi için 3 TL., 500 kişi için bir günün maliyeti de 1.500. TL. (Bin Beşyüz TL., KDV dahil). Dileyenler bir günün masrafı olan 1.500 TL. yi Dileyenler de 500 TL. (Beşyüz TL., KDV dahil) yi üstlendiler...
2011 yılında da Zeytinburnu ilçesinde hergün 500 kardeşimize iftar organizasyonu yapmıştık...
2012 Ramazan-ı Şerif'inde İstanbul Zeytinburnu ilçesinde
"HERGÜN 500 KİŞİYE İFTAR YEMEĞİ" programımızda
30 günü ve bayram hediye kutularını üstlenenlerin listesi aşağıdadır.

1. Günü (20 Haziran 2012) üstlenenler
* Muhammed Fatih K. - İstanbul (1/3)
* İnci K. - İstanbul (1/3)
* Ahmet Cemil K. - İstanbul (1/3)

2. Günü (21 Haziran 2012) üstlenen
* Ali Osman A. - İstanbul

3. Günü (22 Haziran 2012) üstlenen
* Hazan A. - İstanbul

4. Günü (23 Haziran 2012) üstlenenler
* Muhammed Ali K. - İstanbul (1/3)
* Nevin Ç. - Gebze / Kocaeli (1/3)
* Sevil Ç. - Bağcılar / İstanbul (1/3)

5. Günü (24 Haziran 2012) üstlenen
* Aslan Y. - İstanbul

6. Günü (25 Haziran 2012) üstlenenler
* Tuğba Hazal A. - İstanbul (1/3)
* Aksoy Ailesi - İstanbul (1/3)
* Fuat K. - İstanbul (1/3)

7. Günü (26 Haziran 2012) üstlenenler
* Ahmet A. - İstanbul

8. Günü (27 Haziran 2012) üstlenenler
* Şükran K. - Hollanda (1/3)
* Zeynep Beyza B. - İstanbul (1/3)
* Tuğba Hazal A. - İstanbul (1/3)

9. Günü (28 Haziran 2012) üstlenen
* Gönül Erleri Yönetim Kurulu - İstanbul

10. Günü (29 Haziran 2012) üstlenen
* Gönül Erleri Yönetim Kurulu - İstanbul

11. Günü (30 Haziran 2012) üstlenen
* Rıza S. (adına, Ali O.) - İstanbul

12. Günü (31 Haziran 2012) üstlenen
* A.H. Baş - Trabzon

13. Günü (1 Ağustos 2012) üstlenen
* Yılmaz B. - İstanbul

14. Günü (2 Ağustos 2012) üstlenen
* 14 Temmuz’da vefat eden Merhume kardeşinin ruhuna
   abisi Av. Ahmet M. 'den hediye - İstanbul

15. Gün (3 Ağustos 2012) üstlenenler
* Dr. Naim M. - İstanbul (3/6)
* Zehra Nur T. - İstanbul (2/6)
* Birsen Ö. İstanbul - (1/6)

16. Günü (4 Ağustos 2012) üstlenenler
* Esra Ö. - İstanbul (1/3)
* Mehmet B. - İstanbul (1/3)
* İbrahim Halil O. - İstanbul (1/3)

17. Günü (5 Ağustos 2012) üstlenenler
* Melek A. - İsviçre (1/3)
* Rabiye B. - İstanbul (1/3)
* Sümeyra A. - İstanbul (1/3)

18. Günü (6 Ağustos 2012)üstlenenler
* İBB 'deki iş arkadaşlarıyla birlikte,
  Muhammed Cevat B. - İstanbul

19. Günü (7 Ağustos 2012) üstlenen
* Merhume Hafize Y. 'nin ve
  Merhum Hakkı Y. 'nin ruhlarına,
  oğulları İlhan Y. 'den hediye - İstanbul

20. Günü (8 Ağustos 2012) üstlenler
* Tuncay D. - Diyarbakır (1/3)
* Av. Ahmet M. - İstanbul (1/3)
* Ali Erkam M. adına, Av. Ahmet M. - İstanbul (1/3)

21. Gün (9 Ağustos 2012) üstlenen
* İsmail Hakkı U. - İstanbul

22. Gün (10 Ağustos 2012)
* Halil Ş. - İstanbul (2/3)
* Av. Sefa G. ve Noter Av. Ahmet M. - İstanbul (1/3)

23. Gün (11 Ağustos 2012)
* Tayfun A. - İstanbul (1/2)
* Uğur Ö. - İstanbul (1/2)

24. Gün (12 Ağustos 2012)
* Noter M. Yavuz T. adına, Noter Av. Ahmet M. - İstanbul

25. Gün (13 Ağustos 2012)
* Noter Mehmet Ö. - İstanbul

26. Gün (14 Ağustos 2012)
* İsmail A. - Darmstadt / Almanya (1/3)
* Fatih M. - İstanbul (1/3)
* Ecz. Sevgi S. - İstanbul (1/3)

27. Günü (15 Ağustos 2012 "Kadir Gecesi") üstlenen
* Muhammed Fatih K. - İstanbul

28. Gün (16 Ağustos 2012)
* Osman G. - İstanbul (1/3)
* Mehmet E. - (2/3)

29. Gün (17 Ağustos 2012)
* Merhum Recep Ç. nin ruhuna,
  kızı Mehmap Ç. ve oğlu Murat Ç. den hediye - İstanbul

30. Günü (18 Ağustos 2012) üstlenenler
* Serif K. - Toronto / Kanada
* Ali A. - Toronto / Kanada
* Ergun B. - Toronto / Kanada
Ramazan-ı Şerif'in son günü olan arefe gününde
iftar yemekleriyle birlikte
Bayram Çikolataları + Lokum + Kolonya dağıtımı yapılacak.
Bu hediyelerin masraflarını da
İstanbul'da ikamet eden, 26. gün (1/3) ünü karşılayan
Ecz. Sevgi S. hanım kardeşimiz üstlendi...
Sevgi hanım kardeşimiz bu hayrından hasıl olacak sevabı da
Sevdalısı olduğu Hz. Fatıma Validemizin ruhlarına hediye ettiğini söyledi...
(Sevgi hanım tam gün üstlenmek istediydi ancak tüm günler üstlenilmişti.
O sebeple bir günün üçte bir masrafını ve 75 aileye ayrıca bayram hediyeleri veriyor...)
Rabbim tüm hayır sahiplerinin hayırlarını kabul etsin...


10 Temmuz 2012 Salı

SAVUNMA SANAYİİ MÜSTEŞARLIĞINA YÖNETİCİ ASİSTANI 10 PERSONEL ALINACAK

     Savunma Sanayii Müsteşarlığından:
     SAVUNMA SANAYİİ MÜSTEŞARLIĞI’NA
     ÖZEL BİLGİ VE İHTİSAS GEREKTİREN KONULARDA
     ÇALIŞTIRILMAK ÜZERE, SINAVLA
     KADRO KARŞILIKSIZ
     SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALINACAKTIR

     2010/285 sayılı Bakanlar Kurulu Kararına istinaden 3238 sayılı Kanunun 8 inci maddesinin üçüncü fıkrasına göre 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile diğer kanunların sözleşmeli personel çalıştırılmasına dair hükümlerine bağlı kalınmaksızın sınavla; Yönetici Asistanı ünvanlı pozisyonda çalıştırılmak üzere C grubu 10 (on) kadro karşılıksız sözleşmeli personel alınacaktır.

1. SINAVA KATILMA ŞARTLARI
A) Genel Şartlar:
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) bendinde yer alan genel şartları taşımak.
B) Özel Şartlar:
Yönetici Asistanı Pozisyonu: Bağlı olduğu yöneticisinin tüm randevularının organizasyonundan, yöneticiye sunulacak evrakların düzenlenmesi ve dağıtımından, yöneticinin talimatları çerçevesinde birimi ile ilgili yazışmaların hazırlanmasından ve diğer idari görevlerden sorumlu olarak çalıştırılacak kadro karşılıksız sözleşmeli personel için aşağıdaki şartlar aranır:
1. 8 (sekiz) pozisyon için en az dört yıllık eğitim veren üniversitelerin İngiliz Dili ve Edebiyatı, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı, Gazetecilik, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Felsefe, Sosyoloji, İnsan ve Toplum Bilimleri, Türk Edebiyatı, Türk Dili ve Edebiyatı, Batı Dilleri ve Edebiyatları, Alman Dili ve Edebiyatı, İngiliz Dil Bilimi, MütercimTercümanlık, Tarih ve Coğrafya bölümleri ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının ilgili bölümlerinden birinden mezun olmak,
2. 2 (iki) pozisyon için en az 2 yıllık (önlisans) büro yönetimi ve yönetici asistanlığı, sekreterlik ve halkla ilişkiler ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki yüksek öğretimkurumlarının ilgili bölümlerinden birinden mezun olmak,
3. 10-11 Temmuz 2010 ve 9-10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından (KPSS) birinden KPSS P(3) puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak veya 28 Kasım 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P(93) puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak,
4. Yabancı dil (İngilizce) yeterliliği için son beş yıl içerisinde Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS)’ndan asgari 60 (altmış) puana veya Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı tarafından dil yeterliliği bakımından buna denkliği kabul edilen ve uluslararası geçerliliği olan başka bir puana sahip olmak.
2. BAŞVURU VE SINAV SÜRECİ
a) Başvuru için adaylardan istenen belgeler şunlardır:
- Müsteşarlıktan veya Müsteşarlık internet sitesinden(www.ssm.gov.tr) temin edilerek başvuru sahibi tarafından eksiksiz doldurulmuş ve fotoğraf yapıştırılmış “İş Başvuru Formu”,
- Diploma veya mezuniyet belgesinin veya yurtdışında öğrenim görenler için Yükseköğretim Kurulu denklik belgesinin aslı veya onaylı örneği,
- KPSS sonuç belgesinin aslı veya fotokopisi ya da bilgisayar çıktısı,
- Yabancı dil seviyesini gösterir belgenin aslı veya fotokopisi ya da bilgisayar çıktısı,
- Özgeçmiş,
- Bir adet vesikalık fotoğrafı,
     Yukarıda istenilen belgelerin aslı ibraz edilmesi halinde, fotokopisi Savunma Sanayii Müsteşarlığı Personel ve Eğitim Daire Başkanlığı’nca tasdik edilir.
b) Başvurular, 9 Temmuz 2012 Pazartesi günü saat 9:00’dan itibaren 24 Temmuz 2012 günü saat 17:00’a kadar yapılabilecektir. Başvuru için istenen belgelerin Savunma Sanayii Müsteşarlığı (Personel ve Eğitim Daire Başkanlığı) İnönü Bulvarı Kirazlıdere Mevkii Süleyman Emin Caddesi No: 6-7 Bahçelievler – Ankara adresine şahsen veya bir başkası tarafından elden teslim edilmesi gerekmektedir. Posta ile yapılacak müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
c) Eksik belge ve bilgi bulunan başvurular ile koşulları uymadığı halde yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacak ve bu kişiler sınava çağrılmayacaktır. Ayrıca, sınavı kazananlardan, başvuru belgelerinde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve sözleşmesi yapılmaz. Sözleşmesi yapılmış olsa dahi iptal edilir.
ç) Başvuran adaylardan KPSS sonuçlarına göre en yüksek puana sahip olandan başlanarak 5 (beş) katına kadar aday (son sıradaki adayla aynı puanı alanlar dâhil) sınava çağrılacaktır.
d) Sınav mülakat şeklinde yapılır. Sınava katılmaya hak kazananların adları, soyadları, KPSS puanları ve sınav tarihi ile saatleri Müsteşarlıkta ve Müsteşarlık internet sitesinde 26 Temmuz 2012 tarihinde ilan edilecektir. Sınavda başarılı olmak için ortalama en az 70 (yetmiş) puan almak gerekir. Sınava katılmayan aday başarısız sayılır.
e) Adayların başarı puanı, KPSS puanı ve Sınav notunu naritmetik ortalamasının alınması suretiyle belirlenir. Başarı puanı, en yüksekten en düşüğe doğru sıralanacak ve en yüksek puan almış adaydan başlanarak pozisyon sayısı kadar aday işe alınacaktır.
f) Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak asıl ve yedek listedeki sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmez.
g) Sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen kontenjan sayısından daha az ise sadece başarılı olanlar sınavı kazanmış kabul edilir.
ğ) Yönetici Asistanı pozisyonu altında belirlenen kontenjanlar kadar adayın başvurmaması veya mülakatta başarılı olmaması halinde, Müsteşarlık tarafından gerek görülür ise, boş kalan kontenjanlar, diğer yönetici asistanı pozisyonu kontenjanından en yüksek puana sahip adaylar ile karşılanabilecektir.
3. DEĞERLENDİRME VE ATANMA
a) Kazanan adaylar Müsteşarlıkta ve Müsteşarlık internet sitesinde duyurulacaktır.
b) Kazanan adaylar Maliye Bakanlığı’nın vize iznini müteakip işe başlayacaklardır.
c) İşe alınacak adaylar, sınav sonucunun tebliğ tarihinden itibaren 15 (onbeş) gün içinde atama için gerekli belgeleri tamamlamak suretiyle, Müsteşarlığa teslim ederler. Belgelerin teslimini müteakip, Müsteşarlık Makamınca sözleşme yapılır. Sözleşmenin yapılmasını takiben ilk iş günü içinde, aday göreve başlamak zorundadır.Adayların daha önce çalışmakta oldukları işyerlerine karşı çalışma yükümlülükleri olması halinde, adaylara 6 (altı) haftayı geçmemek şartıyla çalıştıkları işyerlerinden ilişik kesmeleri için süre tanınır. Bu süre içerisinde göreve başlamayanlar, haklarını kaybederler.
d) Başvuru ve sınav koşulları için ayrıntılı bilgi Savunma Sanayii Müsteşarlığı Personel ve Eğitim Dairesi Başkanlığı’nın (312) 411 90 61 veya (312) 411 91 05 numaralı telefonlarından sağlanabilir.

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Geleneksel 5. Boğaz Gezisi & İftar Programımıza Davetlisiniz... 28 Temmuz Cumartesi...‏

Geleneksel
5. BOĞAZ GEZİSİ
&
İFTAR PROGRAMI'mıza
Ailece Davetlisiniz...
MGYK
Gönül Erleri Mail Grubu
Yönetim Kurulu
28 Temmuz Cumartesi
19:45 - 23:00
 Program:

19:30 da Kabataş'tan Hareket
19:45 de Beşiktaş'tan Hereket
20:15 de Üsküdar'dan Hareket
20: 33 İftar
21:10 Beykoz Sahili'ndeki Camii'de Akşam Namazı Molası
21:45 Beykoz Sahili'nden Hareket
22:45 de Üsküdar'a Varış
23:00 da Beşiktaş'a Varış
23:10 da Kabataş'a varış
 İftar Menüsü: 
* İftariyelikler
(Hurma, Zeytin, Peynir, Bal, Tereyağı, Reçel)
* Kretonlu Süzme Mercimek Çorbası
* Tas Kebabı   * Sade Prinç Pilavı
* Mevsim Salatası   * Cevizli Baklava
* Ayran-Kola-Meyve Suyu   * Bardak Su   * Ekmek
* Çay (Akşam Namazı sonrası)
 Önemli Notlar:
     Yukarıdaki adresimize; yüzlerce kişi aynı anda mail göndermek istediğinde mailleriniz gelmeyebiliyor ve "mailiniz gönderilemedi" diye size cevap geliyor olabilir (onlarca kardeşimiz öyle dediler)...
     Yerinizi ayırtmak isterseniz ve mail gönderemezseniz, aşağıdaki cep tlf. umuza SMS ile yerinizi ayırtabilirsiniz...
     Fiyat konusunda da yoğun sorular ve teşekkür alıyoruz... Deniliyor ki; "normal bir lokanta da böyle bir menünün fiyatı daha yüksek. Sadece bir boğaz gezisinin (yemeksiz bir boğaz gezisinin) fiyatı da o kadar. Siz yemekli bir boğaz gezisi'ni bu fiyatlara nasıl yapıyorsunuz?"
     Çoğu kardeşimiz biliyor ama, açıklamayı birkez daha burdan yapalım ki zihinler meşgul olmasın... İşlerimizi kesinlikle ticari  amaçla yapmadığımız için böyle cazip, uygun, güzel fiyat çıkıyor... Sizleri mutlu etmek bizlere yetiyor...
 
 Fiyat:
25 TL. (Yirmibeş TL.)
 Rezervasyon:
adresimize; adınızı, soyadınızı, hangi iskeleden bineceğinizi,
kaç kişi olacağınızı ve cep telefon numaranızı yazınız.
(Programımıza daha 20 gün var ve sadece 1 defa duyurduk.
Yaklaşık 100 kardeşimiz yerlerini ayırttı. Henüz 300 kişilik yerimiz daha var.
Önceki yıllarda gelmek isteyen pek çok kardeşimiz,
rezervasyonlarını son haftaya bırakmışlardı ve çoğuna "yer kalmadı" demiştik...
Yüzlerce kardeşimiz (3-5-10 kişiyle birlikte) kendilerine yer kalacakmış ve geleceklermiş gibi
misafirlerini de davet ederek program yaptıklarından,
misafirlerine verdikleri sözü yerine getiremeyince üzülüyorlardı.)
Katılmak isteyenler,
lütfen rezervasyonlarını son günlere bırakmasınlar...
 Telefon:
0216 452 60 70
0532 293 32 19
Yerinizi ayırıp size cevap yazacağız.
Herkesin masası önceden belirlenmiş olacak ve
rezervasyonu yapılmamış hiç kimse tekneye kabul edilmeyecek.
Ücretler de tekneye binerken tahsil edilecek...

 Teknenin Bazı Özellikleri:
Tekne Boyu : 48,90 metre
Tekne Eni : 11 metre
Ana Güverte (Kapalı Restaurant) : 400 kişi
Orta Güverte (Barbekü ve Açık Büfe) : 400 kişi
Üst Güverte (Sundeck) : 300 kişi
Toplam 1100 yolcu kapasiteli
Bebek Odası
Mescid
Gelin Odası
Bavul Odası
Tıbbı Bakım Odası
Erkekler ve Bayanlar için ayrı ayrı, 8 tane lüks lavabo-WC
Her katta klima
~~~~~~
2011 Boğaz Gezisi & İftar Programımızdan Fotoğraflar

6 Temmuz 2012 Cuma

28 Temmuz Cumartesi Boğaz Gezisi & İftar Programı...



 Gönül Erleri Mail Grubumuzun 
 Sevgili Üyesi
GELENEKSEL 5.
BOĞAZ GEZİLİ İFTAR PROGRAMIMIZA
Ailece Davetlisiniz

 28 Temmuz Cumartesi
19:30 da Kabataş'tan Hareket
19:45 de Beşiktaş'tan Hereket
20:15 de Üsküdar'dan Hareket
20: 33 İftar
21:10 Beykoz Sahili'ndeki Camii'de Akşam Namazı Molası
21:45 Beykoz Sahili'nden Hareket
22:45 de Üsküdar'a Varış
23:00 da Beşiktaş'a Varış
23:10 da Kabataş'a varış
Boğazın bir yakasından gidilip, diğer yakasından da geri gönülecek.
     4 yıldır geleneksel olarak sürdürdüğümüz, bu yıl da 5. sini yapacağımız Boğaz Gezisi ve İftar Programlarımızı ayrı ayrı yapıyorduk. Malumunuz Ramazan-ı Şerif her yıl 10 gün geriye, yaz tatilinin ortasına doğru geliyor. Bu iki programımızı birleştirmeyi daha doğru bulduk.
     Geçtiğimiz yıl; Boğaz Gezisi Programımızı, Büyük Şehir Belediyesi Şehir Hatları'nın 2000 kişilik büyük vapuru ile  yaptığımız için, bir ay sonra Ramazan-ı Şerif'de İftar programımıza talep az olur düşüncesiyle 150 kişilik bir teknede yapmayı planlamıştık ve yeterli de olmuştu.
     Bu yıl ayrıca bir Boğaz Gezisi yapmayacağız. İftar Programımızı Boğaz'da yapabilmek için büyük ve yeterli bir tekne gerekiyordu. Hamd olsun, oldu da... CEMİLE KETENCİ Teknesi daha 3-4 ay önce denize indi. Özelliklerinden bazıları bu sayfanın en altında yazıyor...
İftar Menüsü:
* İftariyelikler
(Hurma, Zeytin, Peynir, Bal, Tereyağı, Reçel)
* Kretonlu Süzme Mercimek Çorbası
* Tas Kebabı   * Sade Prinç Pilavı
* Mevsim Salatası   * Cevizli Baklava
* Ayran-Kola-Meyve Suyu   * Bardak Su   * Ekmek
* Çay (Akşam Namazı sonrası)
Fiyat:
25 TL
Rezervasyon:
adresimize (bu mailimize cevap olarak);
adınızı, soyadınızı, hangi iskeleden bineceğinizi,
kaç kişi olacağınızı ve cep telefon numaranızı yazınız.
0216 452 60 70 - 0532 293 32 19
     Yerinizi ayırıp size cevap yazacağız. Herkesin masası önceden belirlenmiş olacak ve rezervasyonu yapılmamış hiç kimse tekneye kabul edilmeyecek. Ücretler de tekneye binerken tahsil edilecek...
Teknenin Bazı Özellikleri
Tekne Boyu : 48,90 metre
Tekne Eni : 11 metre
Ana Güverte (Kapalı Restaurant) : 400 kişi
Orta Güverte (Barbekü ve Açık Büfe) : 400 kişi
Üst Güverte (Sundeck) : 300 kişi
Toplam 1100 yolcu kapasiteli
Bebek Odası
Mescid
Gelin Odası
Bavul Odası
Tıbbı Bakım Odası
Erkekler ve Bayanlar için ayrı ayrı dörder tane lüks lavabo WC
Her katta klima
~ ~ * ~ ~ ~ * ~ ~
Geçen yılki Boğaz Gezimizden fotoğraflar

17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Turu

Gönül Erleri 17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Tur      Gezilecek Yerler: Tuz Gölü Ihlara Vadisi (4 km trekking turu) Avano...