21 Ağustos 2015 Cuma

İLLER BANKASI AŞ. 'YE 175 TEKNİK UZMAN YARDIMCISI ALINACAK


İller Bankası Anonim Şirketinden:
TEKNİK UZMAN YARDIMCISI
GİRİŞ SINAVI DUYURUSU


1 - GENEL
     Bankaya giriş sınavı ile Yurt İçi Hizmet Birimlerinde sözleşmeli olarak çalıştırılmak üzere Teknik Uzman Yardımcısı alınacaktır.

2 - GİRİŞ SINAVI ŞARTLARI
     Sınava başvuracak adayların aşağıdaki şartları taşıması gereklidir:
a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
b) En az 4 yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının İnşaat Mühendisliği, Harita Mühendisliği, Makina Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Çevre Mühendisliği, Jeoloji Mühendisliği, Mimarlık, Şehir ve Bölge Planlama, Bilgisayar Mühendisliği, bölümlerinden, bu bölümlere denkliği yetkili makamlarca onaylanmış dallardan mezun olmak ya da bu alanlarda denkliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (YÖK) tarafından kabul edilen yabancı fakültelerden birini bitirmiş olmak,
c) 01/01/2015 tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak,
ç) Kamu haklarından yasaklı bulunmamak,
d) 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süre ile hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahküm olmamak,
e) Askerlikle ilgisi bulunmamak,
f) Diğer resmi veya özel kurum ve kuruluşlara mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak,
g) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bir hastalığı bulunmamak,
ğ) İlgili mevzuat hükümlerine göre mali sektörde ve bankalarda çalışması yasaklanmamış olmak,
h) Banka tarafından daha önce açılan giriş sınavlarına bir defadan fazla girmemiş olmak,
ı) Bankaya alınacak Teknik Uzman Yardımcılarının öğrenim dalları itibariyle dağılımı aşağıdaki şekildedir:



İLLER BANKASI A.Ş.
YURT İÇİ HİZMET BİRİMLERİNE ALINACAK
TEKNİK UZMAN YARDIMCISI SAYISI VE BRANŞLAR İTİBARİ İLE DAĞILIMLARI
Birimler/Branşlar
İnşaat
Müh.
Harita
Müh.
Makine
Müh.
Elektrik
Elektrik-Elektronik 
Müh.
Çev.
Müh.
Jeoloji
Müh.
Mimar
Şehir ve Bölge
Planlama
Bilgisayar
Müh.
Toplam
Ankara Bölge Müd.325
Adana Bölge Müd.2215
Antalya Bölge Müd.51219
Bursa Bölge Müd.222118
Diyarbakır Bölge Müd.111115
Elazığ Bölge Müd.1111116
Erzurum Bölge Müd.415
Eskişehir Bölge M.311128
Gaziantep Bölge M.712111114
İstanbul Bölge Müd.8324414127
İzmir Bölge Müd.314
Kastamonu Bölge M.2111218
Kayseri Bölge Müd.3121221113
Konya Bölge Müd.512121113
Samsun Bölge Müd.52222114
Sivas Bölge Müd.612110
Trabzon Bölge Müd.21115
Van Bölge Müd.5121311216
Genel Toplam66142016231012113175


     Yurt İçi Hizmet Birimlerine atanacak adayların atandıkları yerde en az üç yıl süreyle çalışmaları zorunludur.
     Buna göre; Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından 2014 ve 2015 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında KPSSP1 puan türünden yetmiş (70) ve üzeri puan almak kaydıyla, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere ayrılan kontenjanın beş (5) katı aday arasına girmek, (Öğrenim dalları itibariyle Giriş Sınavına katılma hakkını elde eden en son adayla eşit puan almış adayların tümü giriş sınavına çağrılacaktır.)
i) İngilizce, Fransızca, Almanca ve Arapça dillerinin birinden ilan tarihi itibariyle 2013, 2014 veya 2015 yıllarında yapılan Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından 50 puan almış olmak veya buna denk kabul edilen ve uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak.

3 - BAŞVURULAR
a) Sınava girmek isteyen adaylar İş Talep Formu'nu20/08/2015-04/09/2015 tarihleri arasında Bankanın web sayfasından ( www.ilbank.gov.tr ) doldurup JPEG formatındaki 4,5x6 ebatında vesikalık fotoğraflarını da ekleyerek elektronik ortamda göndereceklerdir. (Vesikalık olmayan ve farklı ebattaki fotoğrafları kullananların başvurusu geçersiz sayılacaktır.)
b) Adaylar giriş yaptıkları İş Talep Formunun çıktısını alıp imzalayarak 4. maddede (Başvuru Belgeleri) belirtilen belgelerle birlikte İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına teslim edecekler veya "İller Bankası A.Ş. İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı Ziraat Mahallesi 657.Sokak No: 1406110 Altındağ/ANKARA" adresine posta ile (iadeli taahhütlü) göndereceklerdir.
c) 04/09/2015 Cuma günü mesai saati bitiminden (Saat 17:30) sonra yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır. Posta yolu ile yapılan başvurularda, başvuru için istenilen belgelerin İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına son başvuru tarihi mesai saati bitimine kadar ulaşması gereklidir. Postadaki gecikmeler kabul edilmez.
ç) Adayların başvuru evrakları Banka tarafından kontrol edildikten sonra adayın başvurusu onaylanacak ya da reddedilecektir.
     Bilahare adaylar aynı sitede yer alan "Başvuru Kontrol" bağlantısı kullanılarak başvurularının Banka tarafından onaylanıp onaylanmadığını takip edebilecektir.
     Sınava katılmaya hak kazanan adaylara fotoğraflı sınav giriş belgesi verilir. Sınav giriş belgesi olmayan adaylar ile bu belgelerde kazıntı, silinti ve bunun gibi tahrifatlar tespit edilen adaylar sınava katılamazlar.
     İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavı geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler.
     Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
d) Adaylar; Yurt İçi Hizmet Birimlerinden sadece birisi için başvuruda bulunabilecek olup, İş Talep Formunu kaydettiği andan itibaren hiçbir değişiklik yapamayacaklardır.
e) Bankaca yapılan değerlendirme sonucu aranan şartları taşıyan adaylardan, en yüksek KPSS puanını alandan başlayarak Yurt İçi Hizmet Birimleri için alınacak olan ve ayrı ayrı belirtilen sayının beş (5) katı kadar aday giriş sınavına alınmak üzere Bankanın web sayfasında ilan edilir.

4 - BAŞVURU BELGELERİ
     Giriş sınavına başvuru, Bankanın web sayfasında doldurulan İş Talep Formunun çıktısı ve aşağıda istenilen;
a) Nüfus cüzdanının fotokopisi,
b) Yükseköğrenim diploması veya mezuniyet belgesinin fotokopisi, eğitimini yurtdışında tamamlamış olanlar için diploma denkliğinin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (YÖK) tarafından kabul edildiğini gösterir belgenin fotokopisi, bu ilanda yer alan bölümlere denkliği yetkili makamlarca kabul edilen alanlardan mezun olanlar da denklik belgesinin fotokopisini teslim etmek zorundadır.
c) KPSS sonuç belgesi ile 2 nci maddenin (i) bendinde belirtilen asgari yabancı dil düzeyini gösterir belge,
ç) Son 6 ay içinde çekilmiş bir (1) adet vesikalık fotoğrafı ile birlikte yapılır.

5 - SINAV TARİHİ VE YERİ
a) Yazılı sınava girmeye hak kazanan adaylar 14/09/2015 - 18/09/2015 tarihleri arasında "Sınav Giriş Belgesi"ni "www.gazisem.gazi.edu.tr" adresinden alacaktır.
     Sınav giriş belgesi olmayan adaylar sınava alınmayacaklardır. Adaylar sınavda, sınav giriş belgesi ile birlikte resimli nüfus cüzdanı, sürücü belgesi veya pasaport belgelerinden birini ibraz etmek zorundadırlar.
b) Yazılı sınav 19/09/2015 Cumartesi günü Ankara'da yapılacak olup ayrıca sınav yeri ve saati Sınav Giriş Belgesinde belirtilecektir.
c) Sözlü sınav Ziraat Mahallesi 657. Sokak No: 14 Altındağ/ANKARA adresinde yapılacak olup, sözlü sınav tarihi yazılı sınav sonuçları ile birlikte Banka web sayfasında ilan edilecektir.

6 - SINAV ŞEKLİ VE KONULARI
     Sınav, yazılı (test) ve sözlü olmak üzere iki aşamada yapılacaktır.
     Yazılı sınavda adaylara temel bilgiler ve mesleki sorular sorulacaktır. Yazılı sınav yüz (100) tam puan üzerinden değerlendirilecek ve en az yetmiş (70) puan alanlar başarılı sayılacaktır. Yazılı sınavı kazananlar Bankanın web sayfasında yayınlanacaktır.
     Yazılı sınavda başarılı olamayan adaylar, sözlü sınava katılamazlar.
     Sözlü sınavda adayların; mesleki konulara hakimiyeti ile kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi özellikleri değerlendirilir.
     Sözlü sınavda başarılı sayılabilmek için yüz (100) tam puan üzerinden en az yetmiş (70) puan almak gerekir.

7 - KAZANANLARIN İLANI VE ATANMASI     Yazılı ve sözlü sınav notunun toplamının ikiye bölünmesiyle elde edilen puan esas alınarak, her bir alan için en yüksek puandan başlanarak Yurt İçi Hizmet Birimleri itibariyle başarı sıralaması yapılır. Ancak yapılan sıralama sonunda eşitlik olması halinde sırasıyla yazılı notu yüksek olana, yabancı dil puanı yüksek olana ve mezuniyet sonrası eğitim durumu yüksek olana öncelik verilir. Eşitliğin bozulmaması halinde adaylar arasında kura çekilir.
     Sınavda başarılı olanların isimleri, başarı sıralamasına göre, her bir alan için öngörülen sayıda asil aday ve asil adayın yarısı kadar yedek aday ile atama için gerekli belgeler Bankanın web sayfasında ilan edilir.
     Yapılan sınav sonucunda, Yurt İçi Hizmet Birimleri için belirlenen sayıdan daha az sayıda adayın sınavı kazanması durumunda, sınav kurulu kararı ile aradaki eksiklik aynı branştan olmak kaydıyla istemleri halinde sınavı kazanan diğer adaylardan tamamlanabilir.
     Giriş sınavını kazanan teknik uzman yardımcısı adaylarının atanmaları için, sınav sonuçlarının ilan edildiği tarihten itibaren 15 günlük süre içinde İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına atama için gerekli belgeler ile birlikte başvurmaları gereklidir. 15 günlük süre içinde geçerli bir mazereti olmaksızın başvuruda bulunmayanların atama işlemi yapılmaz. Ancak bu süre, adayın belgelendirilmiş geçerli bir mazereti olması ve mazeretin Bankaca kabul edilmesi halinde 15 gün daha uzatılabilir. Bu durumda, süresinde başvurmayan adayların yerine yedek adaylar çağrılır.

8 - BİLGİ
     Bu ilanda hüküm bulunmayan hallerde "İller Bankası A.Ş. İnsan Kaynakları Yönetmeliği" ve "İller Bankası A.Ş. Teknik Uzman Yardımcılığı ve Uzman Yardımcılığı Giriş ve Yeterlik Sınavları ile Teknik Uzmanlığa ve Uzmanlığa Atanma, Yetiştirilme, Görev, Yetki ve Sorumlulukları Hakkında Yönetmelik" hükümleri uygulanır.
     Adaylar sınav sırasında hesap makinesi kullanabilir. Ancak üzerinde program yapılmasına, saklanmasına ve çalıştırılmasına izin veren hesap makineleri ile databank gibi özel donanımlar kullanılamaz. Hesap makinesinin sınav sırasında ödünç alınması, verilmesi ve değiştirilmesi yasaktır.
     Sınavda başarılı olan adaylar Bankada; 14/07/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa ve diğer kanunların sözleşmeli personel hakkındaki hükümlerine tabi olmayan sözleşmeli personel olarak istihdam edilecektir.
     Sınavla ilgili her türlü bilgi, Bankanın web sayfası (www.ilbank.gov.tr) ve 0.312.303 33 11 - 12 numaralı telefondan edinilebilir.

27 Temmuz 2015 Pazartesi

GÖNÜL ERLERİ MAİL GRUBU 2. HAYVANCILIK YATIRIM PROJESİ...

GÖNÜL ERLERİ MAİL GRUBUMUZDAKİ
DEĞERLİ KARDEŞLERİMİZLE BİRLİKTE
BÜYÜK TİCARİ YAPILAR KURMAYA BAŞLIYORUZ..!
(İkinci Hayvancılık Projemiz)

     Hatırlatma : Daha önce, bu dönemki yatırım teşvikleri için 3 ayrı alanda projeler tasarlayacağımızı söylemiştik ve ön tasarılarımızı yapıp duyurularını da yapmıştık. Ancak daha 2 alanda (süt ve tatil) duyurularımızı yaptık ve bu alanlara çok başvuru geldi. Bu sebeple 3. bir alanda teşvikden yararlanacak proje geliştirmek yerine, bu alanlarda daha kapsamlı proje geliştirmeyi çok daha uygun bulduk ve yatırım projemizin ilkini oluşturan Süt Hayvancılığı'nın devamı olan diğer bir yatırım projemiz de, aşağıda ön bilgilerini okuyacağınız Et Hayvancılığı ile ilgili olacak.

     Bu projemizde de; IPARD kapsamında süt hayvancılığındaki gibi %65 oranında hibeden (geri ödemesiz teşvik kredisi) yararlanacağız. (Yatırımın hem dağlık alanda olması hem de başvuru sahibinin 40 yaş altı olması durumunda destek %70'e çıkıyor. Biz de hem süt alanındaki, hem de et alanındaki yatırım şirketlerimizde buna dikkat edeceğiz.)

     IPARD, Avrupa Birliği tarafından aday ve potansiyel aday ülkelere destek olmak amacıyla oluşturulan, Katılım Öncesi Yardım Aracı’nın (Instrument for Pre-Accession Assistance-IPA) Kırsal Kalkınma Bileşenidir.

     IPARD, Avrupa Birliği’nin Ortak Tarım Politikası, Kırsal Kalkınma Politikası ve ilgili politikalarının uygulanması ve yönetimi için uyum hazırlıklarını ve bu kapsamda politika geliştirilmesini desteklemeyi amaçlamaktadır. İşletmeleri AB standartlarına yükseltmek amacıyla IPARD Programı düzenlenmektedir.
     Faydalanıcılara sağlanacak olan mali desteğin kaynağı, AB ve Türkiye Cumhuriyeti Eş-Finansmanından oluşturulan IPARD Program Fonudur. Bu destek “Kamu Katkısı” olarak adlandırılmaktadır. Bu kamu katkısı, program çerçevesinde gerçekleşmiş yatırımlar için geri ödemesiz olarak kullandırılmaktadır.
     Et Üreten Tarımsal İşletmelere yönelik hazırlanacak projenin uygun harcamalar toplam tutarı; ortalama 3.500.000 TL civarında olacak. Biz de, yapacağımız yaklaşık 4.000.000. TL’lik yatırımımızın ortalama 2.500.000. TL. lik kısmını hibe (geri ödemesiz teşvik kredisi) olarak alacağız.
     Bu 2.500.000 TL. desteğe ek olarak, kuracağımız şirketimize ortak olacaklarla birlikte, toplamda 1.500.000. TL. sermaye konulacak. Bu 1.500.000 TL. nin de % 60 ını, yani yaklaşık 900.000. TL. sini ön görüşmelerimiz neticesinde şimdiden üstlenen 3 kardeşiniz hazır. Mail Grubu üyelerimizden de, bu yatırıma katılmak isteyenlerden 8 ayrı kardeşimize koyacakları 75.000. TL. sermayeye karşılık % 5 'er ortaklık payı verilecektir. (bunlarında 6 sı belli oldu sadece %5 hisse alacak 1 kişi kaldı.)

     Yani;
     1. Ortağımız vereceği 300.000 TL. sermaye karşılığında % 20 (şahıs belli)
     2. Ortağımız vereceği 300.000 TL. sermaye karşılığında % 20 
(şahıs belli)
     3. Ortağımız vereceği 300.000 TL. sermaye karşılığında % 20 
(şahıs belli)
     4. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
     5. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
     6. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
     7. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
     8. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
     9. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 
(şahıs belli)
    10. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 (şahıs belli)
    11. Ortağımız vereceği 75.000 TL. sermaye karşılığında % 5 (şahıs belli)

     Toplam 11 ortak ile 1.500.000. TL. sermaye konulacak, yaklaşık 2.500.000 TL. de hibe alınacak ve bu sayede daha işin başında % 65 geri ödemesiz artı kazanç elde edilmiş olacak. Ayrıca hayvan alımında da (aşağıda açıklaması var), faizsiz, 2 yıl ödemesiz, 2+5 yıl (7 yıl taksitle ödeme yapılacak) krediden yararlanılacak.
     Teşvik desteği ve yatırım süreci genel olarak çok karmaşık ve uzun bir süreç. Bu uzun ve karmaşık süreç yakinen tanıdığımız, güvendiğimiz profesyonel bir ekip tarafından takip edilecek (ve gerekli olan sermayeler şirket kurulduktan sonra verilecek, ancak proje onaylandıktan sonra kullanılmaya başlanılacak. Olaki bir aksilik olur da proje onaylanmazsa da sermayeler olduğu gibi ortaklara teslim edilecek.)

     Projemiz onaylandıktan sonra kuracağımız büyük tesisimizi, Ziraat Bankasına teminat olarak göstererek, 2 yıl geri ödemesiz, toplamda 7 yılda sıfır faizle geri ödeyeceğimiz (FAİZSİZ) kredi alacağız ve o kredi ile de et hayvancılığı için 250 adet büyük baş hayvan alacağız.
     Yapacağımız bütün yatırımlar, tamamen bu işin profesyonelleri tarafından yürütülecek ve sürekli olarak ortakların denetiminde olacaktır. Ortaklar internetten istedikleri zaman tesisi izleyebilecek ve denetleyebileceklerdir. Bütün gelir ve gider kalemleri tüm ortaklar için şeffaf ve denetlenebilir olacaktır. Ayrıca tesiste oluşturacağımız sosyal yaşam alanınada da, işin ortağı-sahibi olarak aileleri ile birlikte istedikleri zaman gelebileceklerdir.
     Yatırım alanını oluşturacak tesis Çanakkale'de olacaktır. Gerek girdi maliyetlerini düşürmek için hayvan yemlerini (mısır, yonca, fiğ vb. otlar) üretmek gerekse de aynı zamanda bir gayrimenkul yatırımı olması açısından, ortakların ortak kararı ile, uygun fiyata arazi temini veya uzun süreli kiralanması yoluna gidilecektir.
     Teşvik verilen bölgelerde araziler belirliyoruz. 30.000 m2 ile 100.000 bin m2 arası yaklaşık 15 arsa belirledik. Sahipleriyle ön görüşmeleri-pazarlıkları da yapıyoruz. Bunlardan en uygun olacak olanını satıl almayı planlıyoruz. Milli Emlak'tan, Toki'den uzun yıllığına kiralamayı da düşünüyoruz ancak bu hem çok meşgaleli, hem de üzerine tesisler kuracağımız arsaları satın almış olursak, arsamız da değer kazanacağından ve satın almak daha cazip görünüyor. (Bu bölgelerde arsaların dönümü yani 1.000 m2 si yaklaşık 1.000-2.000 TL. arası, bizde maksimum 100.000 m2 araziyi satın alırsak bunun için yaklaşık 150.000. TL. yatırım yapmış olacağız)
     Süt hayvancılığında projemiz için (kurulacak tesis ve 120 adet büyükbaş için) ortaklar yedekleri ile birlikte belirlenmiştir. Et hayvancılığı için de(kurulacak tesis ve 250 adet büyük baş) ayrı bir ortaklık oluşturulacaktır. İsteyenler iki ayrı şirkete de ayrı ayrı ortak olabileceklerdir.
     Bu iki tesis yan yana olacaktır. Bu sebeple ciddi kazancımız da olacaktır. İşin yönetiminde çalışacak personel giderlerimiz azalacaktır. Süt üretimindeki hayvanlarımızdan kesime gidecek hayvanlar sürekli olacaktır. Et üretimindeki hayvanlarımızdan da zaman zaman süt veren hayvanlar olacaktır.

     Başvuramayacak Olanlar:
     Haklarında iflas, konkordato veya tasfiye kararı alınanlar, mal varlığı veya işlerinin yönetimi atanmış kayyum veya vasi tarafından idare edilenler, sosyal sigorta primi veya vergi yükümlülüğü bulunup ilgili yükümlülüklerini yerine getirmeyenler, hırsızlık, yağma, güveni kötüye kullanma, dolandırıcılık, hileli iflas, sahtecilik, ihaleye ve edimin ifasına fesat karıştırma, zimmet, irtikap veya rüşvet suçlarından kesin hüküm giymiş olanlar, 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlardan ve organize suçlardan dolayı hükümlü bulunanlar BAŞVURAMAZLAR...

     Yatırım kapsamında, Avrupa Birliği ile Türkiye Cumhuriyeti arasındaki Mali İşbirliği Çerçevesinde KDV’den muaf olunacak Ayrıca, Avrupa Birliği ile yapılan uluslararası anlaşmalar kapsamında yürütülen projeler karşılığında sağlanan hibeler, gelir ve kurumlar vergisi matrahının tespitinde gider ve maliyet olarak dikkate alınamayacağı için GELİR VE KURUMLAR VERGİSİNDEN de muaf olunacak. 
(Bunlar da 5 yıl boyunca karlılık için çok ciddi bir artı kazançtır).

     Başvuru yapılırken, Başvuru Formu ve ekleri ile birlikte Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu tarafından belirlenmiş formata uygun şekilde hazırlanmış bir İş Planı ve Teknik Proje’den oluşan yaklaşık 500-600 sayfayı bulan bir dosya ile başvuru yapılacak. Birçok kurumla yazışmalar yapılacak. Bütün bunları Projenin 3 büyük ortağının sorumluluğunda olacak diğer yatırımcılar, Allah'ın izniyle, sadece tesisin açılışına gelip kurdele kesecekler.

http://gonul-erleri.blogspot.com.tr/2015/07/gonul-erleri-mail-grubu-2-hayvancilik.html
http://gonul-erleri.blogspot.com.tr/2015/07/gonul-erleri-mail-grubu-2-hayvancilik.html
Projemize Ortak Olmak İsterseniz 
geprot@hotmail.com
Mail adresimize,
2. HAYVANCILIK PROJESİNE ORTAK OLMAK İSTİYORUM 
konu başlığı ile; 
Adınızı, soyadınızı, eğitim durumunuzu, 
geçmişte yaptığınız ticari faaliyetleri (varsa eğer), 
halen yapmakta olduğunuz ticari faaliyetleri (varsa eğer), 
bulunduğunuz ülkeyi-ili, aile yapınızı, 
ekonomik durumunuzu, geçiminizi nasıl sağladığınızı, 
aylık sabit gelir-giderinizin miktarını (yaklaşık), 
sabit telefonunuzu, cep telefonunuzu, mail adresinizi yazınız... 


     Başvuruları kabul edilecek ortaklar ile ön görüşmeler yapılacak, gerekli bilgiler verilecek, 2015 Ağustos ayı sonuna doğru da birlikte (ortakların il yakınlıklarına göre İstanbul'da veya Ankara'da) bir toplantı yapılarak gerekli sözleşmeler yapılacak (bu aşamada şirket kurulacak, teminat bedeli olarak sembolik bir nakit para alınacak (kurulacak şirketin banka hesabına yatırılacak), 2 ay sonra proje hazırlıkları tamamlanacak ve en geç 2 ay içinde de projenin onaylanması ile birlikte, ortaklara düşen miktarların şirketin banka hesabına aktarmaları talep edilecek...)
     Sağlanacak teşvik bedelleri ile de, yaklaşık 8-10 ay içinde gerekli tesisler kurulacak, tüm alımlar yapılacak, gerekli personel alımları yapılacak, hayvanların alımları yapılacak ve fiilen şirket faaliyete başlayacak.
     Ayrıca; bu sayede, onlarca kardeşimize iş imkanı da sağlanmış olacak (inşAllah)...



Not: Bu dönem, 2 ayrı Et ve Süt Hayvancılığı Projesi ve 6 ayrı Tatil-Turiz Projesi dışında başka yatırım planlamıyoruz. Lütfen ilgilenenler başvurularında geç kalmasınlar.

Gönül Erleri Mail Grubu
Kurucu Genel Koordinatörü
AbdulMevla Murat Şendoğdu

24 Temmuz 2015 Cuma

PTT A.Ş. 'ye SÖZLEŞMELİ PERSONEL (990 Kişi) ALINACAK...

PTT A.Ş.
PERSONEL ALIM İLANI
(990 Sözleşmeli Personel Alınacak)

     PTT A.Ş. Şirketinin, Merkez ve Taşra Teşkilatına 657 sayılı kanun ve diğer kanunların sözleşmeli personel hakkındaki hükümlerine tabi olmaksızın, Bakanlar Kurulunca 04/10/2013 tarih ve 28785 sayılı Resmi Gazete de yayımlanarak yürürlüğe giren "Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketinde Çalıştırılacak İdari Hizmet Sözleşmeli Personel Hakkında Yönetmelik" hükümleri uyarınca istihdam edilmek üzere ekli listede ili, ilçesi, unvanı, pozisyonu, adedi ve nitelikleri belirtilen pozisyonlara 2014 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) giren adaylar arasından;
  • Mühendis (Bilgisayar, Elektrik-Elektronik, Makine, Elektrik ve İnşaat),
  • Mimar,
  • Avukat,
  • Gişe ve Büro Görevlisi,
  • Dağıtıcı,
  • Tekniker (Bilgisayar, Elektrik, Makine, İklimlendirme-Soğutma ve İnşaat)
     unvanlı "İdari Hizmet Sözleşmeli Personel" alınacaktır.
     Söz konusu idari hizmet sözleşmeli personel sosyal güvenlik bakımından 5510 sayılı Kanunun 4'üncü maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi hükümleri uyarınca sigortalı olacaktır.

     GENEL ŞARTLAR
  • a) 29/05/2009 tarihli ve 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamında yer alanlar hariç olmak üzere, Türk vatandaşı olmak.
  • b) On sekiz yaşını tamamlamış ve otuz beş yaşından gün almamış olmak.
     NOT: 24.07.1981 tarihinden sonra doğanlar müracaat edebilecektir.
  • c) Kamu haklarından yasaklı bulunmamak.
  • ç) 26/09/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53'üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı altı ay veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  • d) Askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş olmak veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya erteletmiş olmak.
  • e) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.
  • f) Başka kuruluşlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.
  • g) Atanacağı pozisyon için Yönetim Kurulu tarafından belirlenen ekli listede belirtilen öğrenim şartını haiz olmak.
  • ğ) Yapılacak SÖZLÜ SINAVDA başarılı olmak.
  • h) Herhangi bir sosyal güvenlik kurum veya kuruluşundan emekli olmamak.
  • ı) Daha önce çalıştıkları kamu kurum veya kuruluşlarından disiplin cezası ile işten çıkarılmış olmamak.
  • i) 2014 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş olmak.
     ÖZEL ŞARTLAR
  • a) Mühendis pozisyonuna başvurabilmek için;
     1. Fakültelerin ekli listede belirtilen mühendislik bölümlerinden mezun olmak,
     2. KPSS P3 puan türünden en az 75.00 puan almış olmak.
     NOT: Bilgisayar-Bilişim hizmetleri için istihdam edilecek mühendislerin çalışma yeri, Merkez Teşkilatı (Ankara) olup, başka illere nakil imkanı bulunmamaktadır.

     A) Bilgisayar Mühendisliğine başvuracak adaylardan;
  • "Ağ Yönetimi" için 1 adet pozisyona başvuru yapacak adayların CCNA (Cisco Certified Network Administrator) Sertifikasına sahip olduğunu ve son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • "Bilişim Güvenliği" için 3 adet pozisyona başvuru yapacak adayların CEH (Certified Ethical Hacker) Sertifikasına sahip olduğunu ve son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • "Java" yazılım dili için 13 adet pozisyona başvuru yapacak adayların "Java" yazılım dilini bildiğini ve son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • ".Net" yazılım dili için 7 adet pozisyona başvuru yapacak adayların ".Net" yazılım dilini bildiğini ve son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • "PHP" yazılım dili için 3 adet pozisyona başvuru yapacak adayların "PHP" yazılım dilini bildiğini ve son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • Bilgisayar Mühendisliği için 10 adet pozisyona başvuru yapacak adayların son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
  • Bilgisayar Mühendisliği için 9 adet pozisyona başvuru yapacak adayların son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az B seviyesinde İngilizce bildiğini,
     B) Elektrik-Elektronik Mühendisliği için başvuru yapacak adayların son 5 yıl içerisinde KPDS/YDS'den en az D seviyesinde İngilizce bildiğini,
     Beyan etmeleri ve buna göre başvuru yapmaları gerekmekte olup, yapılacak sözlü sınavda beyan ettikleri alanlardan sorumlu olacaklardır.
     NOT: ÖSYM Başkanlığınca kabul edilen Yabancı Dil Sınavlarının eşdeğerlikleri de kabul edilecektir. Ancak yeterli eşdeğerlik puanı olduğunu beyan ederek başvuru yapan adayların, yabancı dil belgelerini en geç 31.07.2015 tarihi mesai sonuna kadar 0312 309 56 58 - 0312 309 56 94 nolu fakslara göndermeleri gerekmekte olup aksi halde başvuruları değerlendirilmeyecektir.
  • b) Mimar pozisyonuna başvurabilmek için;
     1. Fakültelerin mimarlık bölümlerinden mezun olmak,
     2. KPSS P3 puan türünden en az 75.00 puan almış olmak.
  • c) Avukat pozisyonuna başvurabilmek için;
     1. Hukuk Fakültesi mezunu olmak,
     2. Avukatlık ruhsatını almış olmak,
     3. KPSS P3 puan türünden en az 75.00 puan almış olmak.
  • ç) Tekniker pozisyonuna başvurabilmek için;
     1. İki yıllık eğitim veren yüksekokulların, ekli listede belirtilen bölümlerinden mezun olmak.
     2. KPSS P93 puan türünden en az 70.00 puan almış olmak.
  • d) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için;
     A) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonları için başvuru yapacak adaylarda;
     1. En az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının, ekli listede belirtilen bölümlerinden mezun olmak.
     2. KPSS P3 puan türünden en az 70.00 puan almış olmak.
     B) Gişe ve Büro Görevlisi "Pazarlama" pozisyonu için başvuru yapacak adaylarda;
     1. En az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının, ekli listede belirtilen bölümlerinden mezun olmak.
     2. KPSS P3 puan türünden en az 70.00 puan almış olmak.
     3. Piyasada en az beş yıldır faaliyet gösteren bir firmanın pazarlama biriminde en az iki yıl çalışmış olmak. (Sözlü sınavda referans mektubu ibraz edilecektir.)
     4. B Sınıfı Sürücü Belgesine sahip olmak.
  • e) Dağıtıcı pozisyonuna başvurabilmek için;
     1. En az iki yıllık eğitim veren yüksekokulların, ekli listede belirtilen bölümlerinden mezun olmak.
     2. Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecek derecede sağlıklı olduğunu, erkeklerde en az 1.68 cm, bayanlarda en az 1.60 cm boyunda olduğunu, kilo ile boy arasındaki farkın 15'ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,
     3. Görev aktif olarak araç (Panelvan tipi) kullanmayı gerektirir bir görev olduğundan en az B SINIFI SÜRÜCÜ BELGESİNE sahip olmak.
     4. KPSS P93 puan türünden en az 50.00 puan almış olmak.
     NOT: Denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtdışındaki okulların ilgili bölümlerinden mezun olanlar da başvurabilecektir.

BAŞVURU ŞEKLİ, SÜRESİ VE
BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

1. Başvurular 24-30 TEMMUZ 2015 tarihleri arasında www.ptt.gov.tr  ve http://ik.ptt.gov.tr  internet adreslerinden yapılacaktır.
2. En fazla 40 tercih yapılabilecektir. (Bilgisayar Mühendisleri sadece bir alandan başvuru yapabilecektir.)
3. Unvan ve görev yeri belirtilmeyen tercihler geçersiz sayılacaktır.
4. KPSS puanı ve tercihleri esas alınarak, Gişe ve Büro Görevlisi ile Dağıtıcı pozisyonları için ilan edilen pozisyon sayısının üç katı; Avukat, Mühendis, Mimar ve Tekniker pozisyonları için ilan edilen pozisyon sayısının dört katı aday sözlü sınava çağrılacaktır. Sözlü sınav yeri ve tarihi adaylara ayrıca bildirilecektir.
5. Sınav notu; KPSS puanı ile sözlü sınav notunun aritmetik ortalamasından oluşacaktır.
     Puanların eşit olması halinde;
     KPSS puanı yüksek olan,
     KPSS puanlarının eşit olması durumunda diploma tarihi itibariyle önce mezun olmuş olan,
     Bunun da aynı olması halinde yaşı büyük olan,
     Aday tercih edilecektir.
6. Sözlü sınava katılanlar, sınav sonuçlarına ilan tarihinden itibaren yedi gün içerisinde yazılı olarak itiraz edebilecektir. Bu itirazlar sınav kurulu tarafından en geç on beş gün içinde incelenip, sonuç ilgiliye bildirilecektir.
7. Sınav notu en yüksek olandan başlamak üzere ilan edilen pozisyon sayısı kadar atama yapılacaktır.
8. İlan edilen pozisyon sayısı kadar aday ayrıca yedek olarak belirlenecektir. Pozisyonlardan boş kalanlar ile göreve başlayanlardan altı ay içinde görevinden ayrılanların yerine yedekler arasından başarı sırasına göre atama yapılacaktır. Sınav sonuçlarının ilanını müteakip, altı aylık süre sonunda yedeklik hakkı sona erecektir.
9. Ataması yapılacak adaylardan aşağıdaki belgeler istenir;
     a) Nüfus cüzdanı fotokopisi,
     b) Kamu Personeli Seçme Sınavı sonuç belgesinin internet çıktısı,
     c) Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin onaylı örneği (Belgenin aslının ibraz edilmesi halinde fotokopisi onaylanarak aslı iade edilecektir.)
     ç) Adli sicil kaydının bulunmadığına dair beyan,
     d) Askerlikle ilişiği olmadığına dair beyan,
     e) İş isteme beyannamesi,
     f) Mal bildirim beyannamesi,
     g) Atanacağı pozisyonda çalışmasında sakınca olmadığına ilişkin sağlık kurulu raporu,
     ğ) Başka kurum veya kuruluşa karşı mecburi hizmetle yükümlü bulunmadığına dair yazılı beyan,
     h) 8 adet 4,5x 6 ebadında vesikalık fotoğraf,
     ı) Bilgisayar Mühendisliği (Ağ Yönetimi ve Bilişim Güvenliği) pozisyonları için CCNA (Cisco Certified Network Administrator) Sertifikası ve CEH (Certified Ethical Hacker) Sertifikası,
     i) Dağıtıcı ve Gişe ve Büro Görevlisi (Pazarlama) pozisyonları için B sınıfı sürücü belgesi,
     j) Yabancı dil şartı aranan pozisyonlar için başvuran adayların KPDS/YDS İngilizce sınavı internet çıktısı veya eşdeğerliği ÖSYM tarafından kabul edilen Yabancı Dil Sınavlarının sonuç belgeleri,

GENEL HÜKÜMLER
1. Sözlü Sınav sonuçlarının ilanından itibaren 15 gün içerisinde asil adaylar, atama sırasında istenen bilgi ve belgelerle atamalarının yapılacağı İl PTT Başmüdürlüklerinin İnsan Kaynakları Birimine müracaat edecek olup, bu süre içerisinde müracaat etmeyenlerin atanması cihetine gidilmeyecektir.
2. Ataması gerçekleştirilen adayların başvuru formunda belirtilen adreslerine tebliğ yapılacak olup, adaylar atama kararının kendilerine tebliğ tarihinden itibaren on beş gün içerisinde göreve başlamak zorundadır. Belgeyle ispatlanabilir mücbir sebep olmadıkça bu süre içinde göreve başlamayanların atamaları iptal edilecek olup, askerlik hariç mücbir sebeplerle göreve başlamama hali iki ayı aştığı takdirde atama işlemi iptal edilecektir.
3. ATAMASI GERÇEKLEŞTİRİLEN ADAYLAR ATANDIKLARI ÜNİTEDE 3 YILLIK GÖREV SÜRESİNİ TAMAMLAMADAN BAŞKA BİR ÜNİTEYE NAKİL TALEBİNDE BULUNAMAYACAKLARDIR. ATANDIKTAN SONRA EVLENENLER 6 AYLIK FİİLİ GÖREV SÜRELERİNİ MÜTEAKİP EŞ DURUMU NAKİL TALEBİNDE BULUNABİLİR, BU TALEPLER İLLERİN NORM DURUMLARI ESAS ALINARAK DEĞERLENDİRİLİR. ATAMA TARİHİNDE EVLİ OLANLAR İSE EŞ DURUMU DA OLSA 3 YIL SÜREYLE NAKİL TALEBİNDE BULUNAMAZLAR.

     ALINACAK UNVAN VE SAYILARI İLE GÖREV YERLERİNİ GÖSTERİR TABLOLAR
  • Mühendis pozisyonları tablosu için tıklayınız. (81 Personel)
  • Mimar pozisyonları tablosu için tıklayınız(6 Personel)
  • Avukat pozisyonları tablosu için tıklayınız. (13 Personel)
  • Tekniker pozisyonları tablosu için tıklayınız(54 Personel)
  • Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonları tablosu için tıklayınız. (210 Personel)
  • Dağıtıcı pozisyonları tablosu için tıklayınız. (626 Personel)

     OKULLARIN BÖLÜM VE KODLARI

  • Mühendislik pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız
  • Mimarlık pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız. 
  • Avukatlık pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız. 
  • Teknikerlik pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız. 
  • Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız. 
  • Dağıtıcı pozisyonları bölüm ve kodları için tıklayınız.
     BAŞVURU
     Başvuru işlemleri 24-30.07.2015 tarihi arasında aşağıdaki linkten yapılabilir.
     BAŞVURU SONRASI BAŞVURUDA HERHANGİ BİR GÜNCELLEME YAPILMASI MÜMKÜN DEĞİLDİR.

16 Temmuz 2015 Perşembe

ÇOK ÖNEMLİ..! BÜYÜK ÇAPLI 2. TİCARİ PROJEMİZ..! TATİL-TURİZM TESİSİ..!

GÖNÜL ERLERİ MAİL GRUBUMUZDAKİ
DEĞERLİ KARDEŞLERİMİZLE BİRLİKTE
BÜYÜK TİCARİ YAPILAR KURMAYA BAŞLIYORUZ..!

Aynı Arazide 6 Ayrı Proje
(Ticari yatırımlar yapmak ve projemize ortak olmak istiyorsanız,
lütfen sonuna kadar dikkatle okuyunuz...)


TATİL-TURİZM-KAMP TESİSLERİ

     Geçtiğimiz hafta (temmuz ayının ikinci haftası), hayvancılık-et-süt sektöründe yapmayı planladığımız projemizin duyurusunu yapmıştık ve çok kısa sürede, projeye ortak olmak, yatırım yapmak isteyenler belli olduydu. Bu işimizi de o hayvancılık tesisimize yakın bir bölgede yapacağız...
     Bu alanda 6 ayrı proje hazırlıyoruz. Tesisler yan yana olacaklar ve birlikte çalışacaklar... Her birisi müstakil, 6 ayrı şirket olacak ancak aralarında yapacağımız özel anlaşma ile hem birlikte hareket edecekler, hem de kazançlarına ortak olacaklar. Bu 6 ayrı projenin de maliyeti ayrı ayrı 500.000. EU. (yaklaşık 1.500.000 TL.) olacak. Yani toplamda yaklaşık 7.500.000. TL. lik bir yatırım yapılacak.
     Her birisi için 1.500.000. TL. yatırım maliyeti olacak olan bu 6 ayrı projenin (şirketin) her biri %65 proje desteğinden yararlanacak ve 975.000 TL. geri ödemesiz hibe alınacak.
     Ayrıca, 1.500.000. TL. lik her bir yatırım bedeli için ödenecek KDV ler ile birlikte (1.500.000. TL. x %18 = 270.000. TL.) sermayenin aslı yaklaşık 1.770.000. TL. olacak. Yani; yatırım teşvik projesi olacağımızdan +270.000 TL. ler de şirketlerimizin kazancı olacak.
     Bir diğer kazanç; her bir projemizde 1.500.000. TL. x %65 = 975.000 hibe alınacağından, bu hibe rakamı daha ilk sene direk kazanç olarak görünecek olmasına rağmen, gelir vergisinden muaf olacağımız için yaklaşık 200.000. TL. tutacak olan gelir vergisinden de muaf olacağız. Yani + 200.000. TL. de bundan ötürü kazancımız olacak.
     Bu projemizi uygulayacağımız araziyi de satın alacağız. Alacağımız arsanın şu özellikleri olacak ve şu işlemleri yapacağız. 
  1. Tarım arazisi olmayacak,
  2. Kadastral yol olacak,
  3. Kırsal alanda (nüfusu 20.000. in altında olan bir bölgede) olacak.
  4. İl veya İlçe Tarım Müdürlüğünden de Marjinal Arazi Raporu (tarım dışı alanda kullanılabilir raporu) alacağız,
  5. Belediyeden Yapı Ruhsatı alacağız,
  6. Bir Jeoloji Mühendisine Zemin Etüdü yaptıracağız,
  7. Kadastro'dan Plan kote aplikasyon ED-50 Belgesi (arazinin koordinatlarının ve diğer fiziki bilgilerinin olduğu bir belge) alacağız,
  8. İş planı hazırlanacak,
  9. Teknik Projeleri çizdirilecek,
  10. Diğer yapılacaklar, kırtasiye giderleri ve resmi işler için, (her bir proje için 500-600 sayfa arası projelerden 3 'er nüsha hazırlanacak. Toplamda, her proje için yaklaşık 40 bin TL. gibi masraf olacak.)
     Projeler hakkında özet bilgiler:

     1. Proje: 25 odalı Butik Otel. Bu projede yaklaşık 8-10 çalışan kişi istihdam edilecek. Zemin katta bay ve bayanlar için mescit, bay ve bayanlar için kuaför, sağlık kabini, 4 ayrı butik dükkan ve 200 kişilik yemek-kahvaltı-program salonu, 1. katta 100 kişilik yemek-kahvaltı-program salonu, 100 kişilik sinema salonu (seminer, sunumlar için müsait sahne ve oturma düzeniyle), 2. ve 3. katta toplam 25 ayrı konaklama odası ve bu odaların her birinde tv., tlf., mini buzdolabı, gardrop, vs. olacak. (personel ve idareciler için de + 2 oda yapma hakkımız var) Geniş bir açık otopark alanı ve teras katta klasik kafe. Ayrıca bu tesisin hemen yanında, müstakil idare binası+resepsiyon+toplantı odası ve gerekli ekipman (bilgisayar, yazıcı, kamera kayıt sistemleri, güvenlik vs.) (bu proje yaklaşık 5 dönüm arsa üzerine kurulacak.)



     2. Proje: 25 adet bungolov tarzı ahşap, tek katlı yapılar. Bu tek katlı, müstakil ahşap yapılarda 18-22 m2 lik bir oda+amerikan mutfak+WC+banyo olacak. Bu 25 yapının 10 tanesi ailece de kalınabilsin diye 1+1 şeklinde yapılacak. Arsanın kenar kısımlarına bongolov evler yapılacak orta alana da açık park-kafe-restorant-çocuk oyun alanı yapılacak. (bu projede de personel ve idareciler için + 2 oda yapma hakkımız var) Bu 1. ve 2. projedeki toplam 25+25 = 50 konaklama odasının 40 tanesinde çift kişilik yatak + 1 kanepe, 10 tanesinde de 1 er tane çift kişilik yatak + 1 er tane de ranza ve 2 tane kanepe olacak. Bu 1. ve 2. projenin konaklama alanındaki toplam 50 odada dilenirse toplam yaklaşık 200 kişi konaklayabilecek.
Bungolov Evler

     3. Proje: Sosyal-Sportif Tesis. Aqua Park+Yüzme Havuzlarları (2 açık, 2 kapalı /bayanlar için bir açık-1 kapalı, erkekler için 1 açık-1 kapalı)+Voleybol Sahası+Masa Tenisleri+Hamam+Sauna vs. (Bu tesiste cankurtaran ve animatör de istihdam edilecek.)
Bungolow Evler


     4. Proje: Grup Organizasyonlar İçin Mekan. Düğün ve resmi-özel kurum-şirket-parti-vakıf-dernek-üniversite-spor kulüpleri vs. ler için günübirlik veya birkaç günlük programlara müsaid 750 kişilik kapalı salonu (kongre merkezi) ve kır düğünü, açık hava toplantıları vs. lerin yapılabileceği 1.000 kişilik açık alan düzeni+bay-bayanlar için mescid.



5. Proje: Çiftlik Tesisi. At çiftliği, ATV, trekking, kamelyalar, paintball, safari, turistik aktiviteler, paket turlar, organik ürün satışı, konaklayanların dalından kopartıp yiyebileceği meyve, sebze bahçesi vb.
trekking ile ilgili görsel sonucu
Treiking (Doğa Yürüyüşü)

paintball ile ilgili görsel sonucu
Paintboll (Boya Savaşı)

paintball ile ilgili görsel sonucu
Paintboll (Boya Savaşı)

     6- Proje: Fırın. Ekmek, yaş pasta, kuru pasta, tatlılar, börekler, hediyelik hamur işleri vb. nin yapılacağı, başta diğer tesislere düzenli ürün üretecek, konaklayanların dönüşte alacakları özel, bölgesel hamur işleri. Fazlasını da civar bölgelerdeki pastanelere, tesislere satış yapacak. Bu entegre tesis aynı zamanda hayvancılık tesisimizden elde edilecek diğer ürünlerin de pazarlanabileceği bir alan olacak. Et, tereyağı,
süt, yoğurt, hayvancılık ve süt tesisimiz ile anlaşmalı çalışılacak firmaların süt ürünleri (peynir çeşitleri) vb.



     Turizm projemizi nüfusu 20,000’in altında olan yerlerde yapabiliyoruz. Ayrıca dağlık alanlarda başlatılan projelere öncelik tanınacağı için, rakımı 1000 metre ve üzeri olan düz araziler veya 500-1000 metre arasında olan ormanlık ve eğimli araziler bize avantaj sağlayacaktır.
     Çanakkale ilinin Balıkesir'e komşusu olduğu ve egeye yakın bölgeler tercihimiz. Kırsal Turizm Yatırımında mikro/küçük girişimciler veya çiftçiler tarafından kurulacak pansiyon, “yatak ve kahvaltı” konaklama ve restoran hizmetlerinin gelişimini, çiftlik turizmi tesislerinin kurulması ve geliştirilmesini ve turistik rekreasyonel faaliyetler (sportif aktiviteler, doğa gezisi, tarihi geziler gibi) için kurulan tesislerin gelişimi desteklenmektedir.
     Sağlanacak olan mali desteğin kaynağı; “Kamu Katkısı” olarak AB ve Türkiye Cumhuriyeti eş-finansmanından oluşturulan IPARD Program Fonundan geri ödemesiz olarak kullandırılacaktır (%65 gibisi hibe olarak alınacaktır ve geri ödenmeyecektir.)

     Bu 6 Ayrı projenin her birisi için sermaye ve ortaklıklar aşağıdaki gibi olacak:
  1. Ortağımızın vereceği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10
  2. Ortağımızın vereceği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10
  3. Ortağımızın vereceği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10
  4. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10
  5. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
  6. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
  7. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
  8. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
  9. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
  10. Ortağımız vereceğiği 60.000 TL. sermaye karşılığında % 10 
     Hibe olarak alacağımız teşvik bedelinin tamamı ertesi yıl şirketimize gelir olarak kayda geçecek ve hiçbir faaliyet olmasa bile bu tutar için Gelir Vergisi ödenmeyecek.
     Bu 6 ayrı tesisin herbirisi yaklaşık 2.000. m2 ile 10.000. m2 arasında değişen arsalar üzerine kurulacaktır. Toplamda 40-50 bin m2 arazi üzerine kurulum planlanmaktadır. Ayrıca tesislerin civarı da; doğal, yeşil alanlar olacaktır.
     İnşaat, Makine ekipman ve görünürlük harcamalarında KDV muafiyeti var. 
Yatırımını gerçekleştireceğimiz Kırsal Turizm tesisi 25 + 25 oda kapasiteli konaklama tesisi, otel olacak.
     Restorantı, lobisi, lobi yanında küçük dükkanları, idari ofisleri, çamaşırhanesi, sauna-hamamı, bulaşıkhanesi, ısıtma-kazan dairesi, çevre düzenlemesi, peyzajı, gezinti alanları, otoparkı, jeneratörü, mutfak ve müştemilatı (çatal, kaşık, tencere, tava vb. gerekli herşey), oda müştemilatı (tv, ayna, yatak, konsül vb.) gibi her şeyi olacak. Yani tesisleri, anahtar teslimi işletmeye başlayacağız.

Bu 6 ayrı projenin her birisi için ayrı 10 ortak olacak.
toplamda 60 ayrı yatırımcıya iş imkanı sunuyoruz.
Bir kişi; 6 ayrı şirketin her birinden %10 arlık 1 hisse alabilir.
(Ön görüşmeleri yaptığımız, yakın arkadaşlarımızla birlikte yaklaşık 25 hissedar hazır,

yaklaşık 35 yatırımcı daha bekliyoruz.)


     Şirketlere ortak olacak her kişinin şu hakları olacak:
- Ortaklıkları süresince, tesislerimizde konaklama ve diğer hizmetlerden de indirimli şekilde yararlanmak için; belirlenecek fiyatlardan, yılda 1 defa, en fazla 1 hafta ve en fazla 5 kişi için (1. derece yakını olmak kaydıyla) %50 indirimden yararlanmak.
- Ortaklıkları süresince, çok yakın dostlarını da tesislerimizdeki konaklama ve diğer hizmetlerden indirimli şekilde yararlandırmak için, belirlenecek fiyatlardan, yakınlarına-arkadaşlarına yılda 1 defa ve maksimum 5 kişi için %25 indirim sağlatmak.


 Projemize Ortak Olmak İsterseniz 

geprot@hotmail.com
Mail adresimize,
TATİL-TURİZM PROJESİNE
ORTAK OLMAK İSTİYORUM
konu başlığı ile; 
Adınızı, soyadınızı, eğitim durumunuzu, 
geçmişte yaptığınız ticari faaliyetleri (varsa eğer), 
halen yapmakta olduğunuz ticari faaliyetleri (varsa eğer), 
bulunduğunuz ülkeyi-ili, aile yapınızı, 
ekonomik durumunuzu, geçiminizi nasıl sağladığınızı, 
aylık sabit gelir-giderinizin miktarını (yaklaşık), 
sabit telefonunuzu, cep telefonunuzu, mail adresinizi yazınız... 

     Başvuruları kabul edilecek ortaklar ile ön görüşmeler yapılacak, gerekli bilgiler verilecek, 2015 Ağustos ayı sonuna kadar da birlikte (ortakların il yakınlıklarına göre İstanbul'da, Ankara'da veya iki ilde ayrı ayrı) toplantı yapılarak gerekli sözleşmeler yapılacak. 6 ayrı şirket kurulacak ve her şirkete maksimum 10 ayrı ortak dahil olabilecek. Şirketlerin kuruluş aşamasında, teminat bedeli olarak ortaklar nakit para (yaklaşık 5.000. TL.) kurulacak şirketin banka hesabına yatırılacak. 2 ay sonra proje hazırlıkları tamamlanacak ve ondan sonra da yaklaşık 2 ay içinde projenin onaylanması ile birlikte, ortaklara düşen miktarların şirketin banka hesabına aktarmaları talep edilecek...
     Sağlanacak teşvik bedelleri ile de, yaklaşık 12 ay içinde gerekli tesisler kurulacak, tüm eşyalar, gerekli malzemeler alınacak. Konusunda uzman personel alımları da yapılıp fiilen turistik tesis faaliyete başlayacak.

Gönül Erleri Mail Grubu
Kurucu Genel Koordinatörü
AbdulMevla Murat Şendoğdu

17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Turu

Gönül Erleri 17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Tur      Gezilecek Yerler: Tuz Gölü Ihlara Vadisi (4 km trekking turu) Avano...