9 Aralık 2010 Perşembe

İSTANBUL-TAKSİMDEKİ SEYAHAT ACENTASINA PERSONEL ARANIYOR

İstanbul Taksim’deki özel bir seyahat acentasının Tur Satış ve Uçak Bileti Departmanında görev alacak çalışma arkadaşı aranıyor, Gönül Erleri Mail Grubumuza duyurmamız isteniyor...
Alınacak personelde aranacak şartlar:
* İyi derecede İngilizce bilen
* İyi derede bilgisayar bilgisine sahip
* İyi derecede Amadeus, Troya kullanabilen
* Seyahat engeli olmayan
* İnsan ilişkileri ve ikna kabiliyeti kuvvetli olan
* Diksiyonu düzgün
* Seyahat Acentasında çalışmış tecrübe sahibi

Çalışma Şartları :
* Mesai saatleri 09:00-19:00
* Sigorta
* Yol ücreti (aylık Akbil bedeli)
* Yemek ücreti
* Maaş, karşılıklı mülakat sonrasında belirlenecektir...

İrtibat: Merkezi İstanbul Taksim'de bulunan bu seyahat acentasına iş başvurusunda bulunmak isterseniz, CW nizi  mgilanlar@hotmail.com  adresimize gönderiniz... Acenta Firmasıyla iletişiminiz sağlanacaktır...

SGK BAŞKANLIĞINDAN 145 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI


SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞINDAN
657 SAYILI KANUNUN 4/B MADDESİNE GÖRE
SÖZLEŞMELİ BÜRO PERSONELİ ALIM İLANI

     1- GENEL AÇIKLAMALAR
     Kurumumuz taşra teşkilatına bağlı 17 adet Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü ile İl Müdürlüklerine bağlı Merkez Müdürlüklerinde (il/ilçe), 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi gereğince 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar ile ek ve değişikliklerine göre sözleşmeli personel olarak istihdam edilmek üzere; Kurumumuz internet sitesinden (http://www.sgk.gov.tr/) başvuru yapılmak suretiyle ÖSYM veri tabanında kayıtlı bulunan 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) (B) grubu KPSSP3 puan türü esas alınarak toplam 145 adet Sözleşmeli Büro Personeli alınacaktır.

     2- GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR
2.1-Talepte bulunacak adayların;
a) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartlara haiz olmaları,
b) Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmaları,
c) 01/01/2010 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmaları, gerekmektedir.
2.2- Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetlerini yapmış veya muaf veya erteletmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
2.3- 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak.
2.4- Üniversitelerin Aktüarya/Aktüerya, Aktüerya Bilimleri, Bankacılık, Bankacılık Finans, Bankacılık ve Sigortacılık, Sigortacılık ve Risk Yönetimi, Sigortacılık, Bankacılık ve Finans, Bankacılık ve Finansman, Hukuk, İstatistik, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Uluslararası ilişkiler ve Avrupa Birliği, Küresel ve Uluslararası İlişkiler, Küresel Siyaset ve Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Ekonometri, Ekonomi, iktisat, İşletme, İşletmecilik, İşletme-Ekonomi, İşletme-İktisat, İş İdaresi, iş İdaresi ve İktisat, Maliye, Maliye-Muhasebe, Muhasebe, Muhasebe Bilgi Sistemleri, Muhasebe-Finansman, Muhasebe ve Finansal Yönetim/Muhasebe ve Finans Yönetimi, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Büro Yönetimi ve Sekreterlik lisans programından mezun olmak. (Üniversitelerin birden fazla lisans programından mezun olanlar için, 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına girerken tercih ettikleri ÖSYM veri tabanında kayıtlı lisans programı esas alınacak olup, diğer lisans programları değerlendirmeye alınmayacaktır.)
2.5- Başvuruların internetle Kurumumuza gönderildiği son gün itibarıyla ilgili lisans programından mezun olmak. (Başvuruların internetle Kurumumuza gönderilmesinin son günü itibarıyla mezun durumda bulunmayan adayların yerleştirilmeleri yapılmış olsa dahi atamaları yapılmayacaktır.)
2.6- Sağlık açısından görevini devamlı yapmasına engel bir hali bulunmamak.

3- BAŞVURU İŞLEMLERİ
3.1- Yukarıda belirtilen şartları taşıyan adaylar gazete ilan tarihinden itibaren 15 gün içerisinde başvurularını internet yoluyla Kurumumuza göndereceklerdir. Sadece internetten yapılan başvurular geçerli olup, Kurumumuza elden veya posta yoluyla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
3.2- Adaylar, Kurumumuz internet adresinde (http://www.sgk.gov.tr/) bulunan "Sosyal Güvenlik Kurumu Sözleşmeli Personel Alımı Giriş Formu" (Sözleşmeli Büro Personeli Alım İlanı) alanına erişerek buradaki ilgili alana T.C. Kimlik numaralarını girecekler ve "Sorgula" butonunu tıklayarak karşılarına çıkan ekrandaki istenilen bilgileri dolduracaklar ve "Kaydet" butonunu tıklayarak bilgileri kaydedeceklerdir. Bu aşamada değiştirilmek istenen bilgi varsa geri dönülüp düzeltme yapılabilecektir. Bilgilerin doğruluğundan emin olunduktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayarak başvuru işlemi tamamlanacaktır.
3.3- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin yerleştirilmeleri geçersiz sayılarak atamaları yapılmayacak, yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu kişiler hiç bir hak talep edemeyecekler ve haklarında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
3.4- Kamu Kurum ve Kuruluşlarında, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak çalışmakta iken, son bir yıl içerisinde hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle herhangi bir Kurumca sözleşmeleri feshedilenler veya sözleşme dönemi içerisinde 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmelerini tek taraflı feshedenlerin, fesih tarihinden itibaren bir yıl süreyle Kurumumuzun sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilmeleri mümkün değildir.
3.5- Halen Kurumumuzda 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi statüsünde sözleşmeli Büro Personeli olarak çalışan personelin başvuruları kabul edilmeyecektir.

4- BOŞ POZİSYONLAR VE YERLERİ
Alınacak 145 adet Sözleşmeli Büro Personelinin illere göre dağılımı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
 

5- YERLEŞTİRME İŞLEMİ
5.1- Yukarıda belirtilen şartları taşıyan ve belirtilen süre içerisinde başvuru yapan adayların başvuruları veri tabanına kaydedilecektir. Başvuru süresinin bitimini müteakip başvuran adaylar 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türü esas alınmak suretiyle en yüksek puandan başlamak üzere sıralanacaktır. Yapılacak puan sıralamasına göre ilan edilen pozisyon sayısı (145) içerisinde yer alan adayları gösterir liste, adayların atanmak üzere ibraz edecekleri belgeler ve belgelerin son teslim tarihi ile atanmak üzere belgelerini ibraz edenlerden atanmalarına engel teşkil edecek bir durumu bulunmayanlar için yapılacak tercih işlemleri için Kurumumuza davet edilecekleri tarih, yer ve saat ile ilan edilen pozisyon sayısı içerisinde yer almamaları nedeniyle yerleştirilemeyenler için oluşturulacak 445 kişilik yedek aday listesi Kurum internet sitesinde (http://www.sgk.gov.tr/) ilan edilecektir. Adaylara bununla ilgili ayrıca yazılı bir tebligat gönderilmeyecektir.
5.2- Yerleştirme işlemlerinde aynı puanı alan adaylar arasından mezuniyet tarihi itibarıyla önce mezun olmuş olana, bunun aynı olması halinde de yaşı büyük olana öncelik tanınacaktır.

6- TERCİH VE ADAYLARIN ATAMA İŞLEMİ
6.1- İlan edilen pozisyon sayısı içerisinde yer alan adaylar tercih ve atama işlemleri için Ziyabey Caddesi No:6 Balgat/ANKARA adresinde bulunan Kurumumuz İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına davet edilecektir. Tercih işlemleri için davet edilen adayların yanlarında nüfus cüzdanlarını veya fotoğraflı kimlik kartlarını (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport vb.) bulundurmaları gerekmektedir. Tercih işlemlerinin yapılacağı tarihte belirtilen adreste bulunmayan adaylar tercih yapma hakkını kaybedecektir. Tercih işlemlerine Ankara dışından katılacaklara yapacakları seyahatle ilgili Kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
6.2- KPSSP3 puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sırasıyla tercihler alınacak, her adayın yaptığı il tercihine göre o ilin boş pozisyon sayısı azalacağından diğer adaylar kalan boş pozisyonları tercih edecek olup, son adaya kadar tercih işlemi bu şekilde devam edecektir.
6.3- Tercih işlemleri sonucu yerleştirilenlerle sözleşme imzalanarak göreve başlayış tebligatı ve sözleşmelerinin bir örneği elden teslim edilecek ve adayların atama işlemleri tamamlanacaktır.
6.4- Tercih yapma işlemi için Kurumumuza davet edildiği halde gelmeyen, tercih yapmayan yada tercih yaptığı halde belirlenen sürede göreve başlamayan adaylar nedeniyle boş pozisyon kalması halinde, ilan edilen pozisyon sayısı doluncaya kadar yedek aday listesinden sırasıyla tercihler alınarak göreve başlatma işlemleri yapılacaktır.
6.5- Tercih işlemleri sonucu sözleşmeli Büro Personeli pozisyonlarına yerleştirilenlerden, tebligat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde göreve başlamayan veya belge ile ispatı mümkün zorlayıcı sebepler nedeniyle tebligat tarihinden itibaren göreve başlamama hali 60 günü aşanların sözleşmeleri ve atamaları iptal edilir.

7- ATAMA ESNASİNDA İSTENİLECEK BELGELER
Atanma esnasında adaylardan istenecek belgeler şunlardır:
1- Dilekçe örneği.
2- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli ya da okul onaylı örneği.(aslı gösterilmek suretiyle Kurumumuzca tasdikli örneği kabul edilir)
3- KPSS sonuç belgesinin aslı veya internet çıktısı.
4- Erkekler için; muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya erteletmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olduğuna dair yazılı beyanı.
5- Doğuştan veya sonradan herhangi bir nedenle bedensel, zihinsel, ruhsal, duyusal veya sosyal yetenekleri bakımından özür durumuna göre tüm vücut fonksiyon kaybı oranının %40 ve üzerinde özürlü olmadığına dair yazılı beyanı.
6- Son altı ay içerisinde cepheden çekilmiş 2 adet vesikalık renkli fotoğraf.
7- Tanıtma formu.
8- Mal bildirim formu.
9- Adres fişi.
10- Etik Sözleşme.
11- Bu ilanın 3.4 üncü maddesi ile ilgili Taahhütname.

8- SOSYAL GÜVENLİK VE MALİ HÜKÜMLER
8.1- İlana uygun olarak göreve başlatılacak olanlar; sosyal güvenlik yönüyle, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 4/a maddesi hükümlerine tabi olacaklar ve istihdam edilecekleri birimlerde aynı sınıftaki diğer personelin tabi olduğu çalışma saat ve usulüne tabi olarak çalışacaklardır.
8.2- Kurumumuzda göreve başlayacak olan sözleşmeli Büro Personeline aylık brüt 1200,87 TL, net 869,91 TL ücret ile ayda brüt 564,73 TL, net 493,80 TL ek ödeme, ayda 60 saat fiilen fazla çalışma yapılması halinde ise saat ücreti brüt 2,30 TL üzerinden ayda brüt 138,00 TL, net 99,97 TL fazla çalışma ücreti ödenecektir. Ayrıca İstanbul İlinde görev yapacak sözleşmeli Büro Personeline yukarıda belirtilen ek ödeme tutarına ilave olarak brüt 169,42 TL, net 148,14 TL ilave ek ödeme ödenmektedir. (Aylık brüt ücret tutarı ile fazla çalışma brüt tutarından sigorta ve sağlık primi ile gelir ve damga vergisi, ek ödeme brüt tutarından ise sigorta ve sağlık primi ile damga vergisi kesilmektedir.)
Ziyabey Cad. No:6 Balgat / ANKARA
Telefon: 0 (312) 207 80 00

SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞINA 25 UZMAN YARDIMCISI ALINACAK

T.C.
SANAYİ VE TİCARET BAKANLIĞI
SANAYİ VE TİCARET UZMAN YARDIMCILIĞI
GİRİŞ SINAVI DUYURUSU

     Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ana hizmet birimlerinde (merkez teşkilatında) istihdam edilmek üzere genel idare hizmetleri sınıfında (25) adet Sanayi ve Ticaret Uzman Yardımcısı kadrosu için 17–21 Ocak 2011 tarihleri arasında Ankara’da giriş sınavı yapılacaktır.

     Öğrenim dalları itibariyle alınacak Sanayi ve Ticaret Uzman Yardımcılarının sayısal dağılımı aşağıda belirtilmiştir.



En az dört yıllık eğitim veren yüksek öğretim kurumlarının;
* Siyasal Bilgiler, İktisat, İşletme ve İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri mezunlarından (8),
* Hukuk Fakültesi mezunlarından (8),
* Mühendislik Fakülteleri mezunlarından ise;
(3) İnşaat Mühendisi,
(1) Elektrik Mühendisi,
(2) Makine Mühendisi,
(1) Harita Mühendisi,
(2) Bilgisayar Mühendisi olmak üzere toplam (9),


A) SINAVA KATILMA ŞARTLARI:
1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yer alan genel şartları taşımak,
2) Üniversitelerin en az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme ve iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile mühendislik fakültelerinin inşaat, elektrik, makine, harita ve bilgisayar mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak,
3) ÖSYM tarafından 27–28 Haziran 2009 veya 10–11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS);
Siyasal Bilgiler, İktisat, İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri mezunları için KPSS P73,
Hukuk Fakültesi mezunları için KPSS P97,
Mühendislik Fakülteleri mezunları için KPSS P3,
puan türünden (75) veya üzerinde puan almış olmak,
4) İngilizce, Fransızca veya Almanca dillerinde; 2006 yılı ya da daha sonra yapılan Kamu Personeli Dil Sınavı (KPDS) veya dengi sınavlardan en az (C) düzeyinde başarılı olmak,
5) 01.01.2011 tarihinde otuz yaşını doldurmamış olmak,


B) BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ, ZAMANI VE DİĞER HUSUSLAR:

1) Başvurular en geç 24 Aralık 2010 günü saat 23.59’a kadar Bakanlığımızın http://www.sanayi.gov.tr/ internet adresinden elektronik ortamda yapılır. Posta yoluyla ya da şahsen yapılan başvurular kabul edilmeyecek, aranılan nitelik ve şartlara sahip olmayanların ve sınava katılmaya hak kazananlardan belgeleri eksik olanların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
2) Elektronik ortamda doldurulan başvuru formunun bilgisayar çıktısı saklanacak ve sınava katılmaya hak kazanan adaylar bu formun imzalı ve fotoğraflı bir örneğini, diğer belgelerle birlikte sınavdan önce Bakanlığımıza teslim edeceklerdir.
3) Sınava katılmaya hak kazanan adayların isim listesi ile sınav günü, yeri ve saati en geç 28 Aralık 2010 tarihinde Bakanlığımızın duyuru panosunda ve Bakanlığımızın http://www.sanayi.gov.tr/  internet adresinde ilan edilecek olup, sınava katılamayacak adaylara herhangi bir bildirimde bulunulmayacaktır.
4) Sınavda, adayların kimlik tespitinde kullanılmak üzere, fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, ehliyet vb.) bulundurması zorunludur. Aksi halde adaylar sınava alınmayacaklardır.
5) Giriş sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Bu kişiler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu şekilde Bakanlığı yanıltanlar kamu görevlisi ise durumları çalıştıkları kurumlara bildirilir.


C) SINAVIN ŞEKLİ, KONULARI VE DEĞERLENDİRİLMESİ:

1) Giriş sınavı sözlü olarak tek aşamada yapılacaktır. Sınava katılma başvurusu yapan ve katılma şartlarını taşıyan adaylardan; her grup için belirlenen KPSS puan türünden en yüksek puana sahip olandan başlanılarak yapılacak sıralama sonucunda öğrenim dalları itibariyle atama yapılacak kadro sayısının dört katı kadar aday (son sıradaki adayla aynı KPSS puanına sahip adaylar dahil) sınava katılmaya hak kazanacaktır. Mühendislik fakültelerinden mezun olan adayların sıralamaları her bir mühendislik dalı için ayrı ayrı belirlenen ve yukarıda gösterilen kadro sayıları esas alınarak yapılacaktır.
2) Giriş sınavında, adayların mezuniyet durumlarına bağlı olarak aşağıda belirtilen konularda bilgi düzeyleri, kavrayış, muhakeme, ifade yeteneği, tavır, hareket ve temsil kabiliyeti gibi kişisel niteliklerinin görev bakımından uygunluğu Sınav Komisyonunca değerlendirilecektir.

A) SİYASAL BİLGİLER, İKTİSAT, İŞLETME VE İKTİSADİ VE İDARÎ BİLİMLER GRUBU:
* Asıl alan; Mikro İktisat, Makro İktisat, Sanayi İktisadı, Uluslararası İktisat, Kalkınma-Büyüme, Türkiye Ekonomisi, İşletme İktisadı, İşletme Yönetimi ve Politikaları, Kamu Maliyesi,
* İkincil alan; Anayasa Hukuku, İdare Hukuku, Medeni Hukuk Genel Hükümler, Borçlar Hukuku Genel Hükümler, Ticari İşletme Hukuku ve Şirketler Hukuku,

B) HUKUK GRUBU:
* Asıl alan; Anayasa Hukuku, İdare Hukuku ve İdari Yargılama Hukuku, Ceza Hukuku, Kabahatler Hukuku, Medeni Hukuk Genel Hükümler, Şahsın Hukuku, Eşya Hukuku, Borçlar Hukuku Genel Hükümler, Ticari İşletme Hukuku ve Şirketler Hukuku,
* İkincil alan; Mikro İktisat, Makro İktisat, Türkiye Ekonomisi, İşletme Yönetimi ve Politikaları, Kamu Maliyesi.

C) MÜHENDİSLİK GRUBU:
* Asıl alan; Matematik, Fizik, Kimya,
* İkincil alan; Mikro İktisat, Makro İktisat, Türkiye Ekonomisi, İşletme Yönetimi ve Politikaları, Kamu Maliyesi, Temel Hukuk Bilgileri.
3) Mühendislik grubundan (inşaat, elektrik, makine, harita, bilgisayar) sınava katılmaya hak kazanan adaylar sözlü sınavın bir parçası olarak 17 Ocak 2011 Pazartesi günü saat 09.30’da asıl alan konularından (matematik, fizik ve kimya) teste tabi tutulacaklar ve adaylara asıl alan konuları olan Matematik, Fizik ve Kimya alanlarının her birinden (10)’ar adet olmak üzere toplam (30) soruluk test uygulanacaktır.
4) Sınav komisyonu üyelerince her adaya (100) tam puan üzerinden ayrı ayrı verilen puanların aritmetik ortalaması alınarak adayın sınav puanı belirlenir ve en az (70) puan ve üzerinde not alan adaylar başarılı olmuş sayılır. Sınav puanı esas alınarak giriş sınavı başarı puanı tespit edilir ve nihai başarı sıralaması gruplara göre (Mühendislik fakülteleri mezunu adaylar için her bir mühendislik dalına göre) ayrı ayrı yapılır. Sınav puanlarının eşit olması durumunda yabancı dil puanı yüksek olan adaya öncelik tanınır. Bu sıralama sonucunda ilanda belirtilen kadro sayısına göre sınavı kazananlar ile her grup için kadro sayısı kadar da yedek aday belirlenir.
5) Sınav sonuçları Bakanlık duyuru panosu ile http://www.sanayi.gov.tr/ internet sitesinde ilan edilir. Sınavı asil ve yedek olarak kazanan adaylara atama işleminden önce yazılı tebligat yapılır. Adayların, Sanayi ve Ticaret Uzman Yardımcısı kadrosuna atanmaları başarı sıralamasına göre yapılır. Yedek adayların hakları sınav sonuçlarının ilan edildiği tarihten itibaren üç ay için geçerlidir. Bu süre içerisinde atama yapılan kadrolarda boşalma olması halinde yedekler başarı sırasına göre atanır.


D) SINAVA KATILMAYA HAK KAZANAN ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER:

1) Elektronik ortamda doldurulan başvuru formunun imzalı ve fotoğraflı bilgisayar çıktısı,
2) Yüksek öğrenim diplomasının veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter ya da okuldan onaylı örneği,
3) KPSS sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı,
4) KPDS veya dengi sınavlara ilişkin sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı,
5) Bakanlığımız internet sitesinde yayımlanan formata uygun olarak adayın kendi el yazısı ile yazılan öz geçmişi.
     Kamuoyuna duyurulur.
     Sınavla ilgili olarak (0312) 201 57 47, 48, 49, 54, 59 numaralı telefonlardan detaylı bilgi alınabilir.

 

ULAŞTIRMA BAKANLIĞINA 30 ADET UZMAN YARDIMCISI ALINACAK

 SINAVLA
ULAŞTIRMA VE HABERLEŞME
 UZMAN YARDIMCISI ALINACAKTIR  

     Ulaştırma Bakanlığında görevlendirilmek üzere boş bulunan 30 adet Ulaştırma ve Haberleşme Uzman Yardımcısı kadrosuna sınavla personel alınacaktır.
     Öğrenim dalları itibariyle alınacak Ulaştırma ve Haberleşme Uzman Yardımcılarının sayısal dağılımı aşağıda belirtilmiştir.
- Siyasal Bilgiler, İktisat, İşletme ve İktisadi ve İdari Bilimler mezunlarından ( 4 ) kişi,
-İletişim Fakültesi mezunlarından ( 1 ) kişi,
- Fen veya Fen-Edebiyat Fakültelerinin;
İstatistik bölümü mezunlarından ( 1 ) kişi,
Matematik bölümü mezunlarından ( 1 ) kişi,
- Mühendislik Fakülteleri mezunlarından ise;
( 4 adet ) Makine Mühendisi,
( 3 adet ) Elektrik Mühendisi,
( 4 adet ) Elektronik Mühendisi,
( 1 adet ) Haberleşme Mühendisi,
( 4 adet ) Bilgisayar Mühendisi,
( 4 adet ) İnşaat Mühendisi,
( 1 adet ) Çevre Mühendisi.
( 2 adet ) Endüstri Mühendisi


   SINAVA KATILMA ŞARTLARI:
1- 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yer alan genel şartları taşımak,
2- En az dört yıllık lisans eğitimi veren yüksek öğretim kurumlarının veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarının; siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler, iletişim, fen veya fen-edebiyat fakültelerinin istatistik ve matematik, mühendislik fakültelerinin makine, elektrik, elektronik, haberleşme, bilgisayar, inşaat, çevre ve endüstri mühendisliği bölümlerinden mezun olmak.
3- 2011 Yılı Ocak ayının ilk günü itibariyle 30 yaşını doldurmamış olmak,
4- 27-28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı’nın (KPSS) “KPSSP 8” puan türünden asgari 70 puan almış olmak,
5- İlan tarihinden önceki 5 yıl içinde İngilizce, Rusça, Arapça, Fransızca veya Almanca dillerinden herhangi birinde KPDS’den en az (D) düzeyinde puan almış olmak
6- Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış, muaf veya erteletmiş olmak,
7- Sağlık durumlarının yurtiçi ve yurt dışında görev ve yolculuk yapmaya elverişli olması (Sözlü sınava girmeye hak kazananlardan sağlık kurulu raporu istenecektir),
8- Sınav için başvuran adaylardan yukarıda adıgeçen KPSS puan türünde puan sıralamasında en yüksek puanı alanlardan, atama yapılacak boş kadroların her bir bölüm için 5 katı aday ( 20 adet siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler, 5 adet iletişim, 5 adet istatistik ve 5 adet matematik, 20 adet makine mühendisliği, 15 adet elektrik mühendisliği, 20 adet elektronik mühendisliği, 5 adet haberleşme mühendisliği, 20 adet bilgisayar mühendisliği, 20 adet inşaat mühendisliği, 5 adet çevre mühendisliği, 10 adet Endüstri Mühendisliği) Kurumun yapacağı sözlü sınava çağrılacaktır.
     Sınava katılabilecek aday Bakanlığın Web sitesi ( http://www.ubak.gov.tr/ ) ile Bakanlık H Blok girişinde ilan edilecektir.


     SINAV TARİHİ VE YERİ:
a) Sınav Tarihi : 24.01.2011
b) Sınav Yeri : Ankara


     SINAVIN ŞEKLİ, KONULARI VE DEĞERLENDİRİLMESİ:
1) Giriş Sınavı sadece sözlü olarak tek aşamada yapılacaktır.
2) Giriş Sınavı Kurulu üyeleri, sözlü sınavda adayın kavrayış, muhakeme gücü, ifade yeteneği, tavır, hareket ve temsil kabiliyeti gibi kişisel niteliklerinin uzmanlık bakımından uygunluğunu ve Ulaştırma ve Haberleşme Uzman ve Uzman Yardımcılarının Sınav, Atama, Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 11 nci maddesinin 1 nci fıkrasının (c ) bendinde yer alan konulardaki bilgisini değerlendirerek her adaya ayrı ayrı not verir.Sözlü sınavda değerlendirme 100 tam puan üzerinden yapılır. Giriş Sınav Kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sözlü sınav sonuçlarını gösterir. 70 puan ve üzerinde not alan adaylar başarılı sayılır.
Giriş Sınavı Kurulu üyeleri, adayların sözlü sınav puanlarını esas almak suretiyle giriş sınavı başarı puanlarını tespit eder ve başarı sıralamasını alanlara göre ayrı ayrı yapar. Sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen kadro sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak belirtilen kadro sayısı kadar aday, giriş sınavını kazanmış kabul edilir. Giriş sınavında yetmiş ve üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya girmeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmez.


     BAŞVURU ŞEKLİ VE İSTENİLEN BELGELER:
     Başvurular 27.12.2010 günü başlayıp 07.01.2011 günü mesai bitiminde sona erecektir.
- Bakanlığımız Personel Dairesi Başkanlığından veya ( www.ubak.gov.tr ) internet adresinden temin edilerek doldurulacak Başvuru Formu
- T.C Kimlik Numarası beyanı
- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Kurumca onaylı sureti
- KPSS sonuç belgesinin aslı yada Kurumca onaylı sureti
- KPDS sonuç belgesinin aslı yada Kurumca onaylı sureti
- 2 adet vesikalık fotoğraf
- Özgeçmiş
- Yukarıdaki belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında, 26.09.2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
     Söz konusu belgelerin başvuru formuyla birlikte Hakkı Turayliç Cad.91. Sokak No: 5 Emek/ANKARA 06510 adresindeki Ulaştırma Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığına son başvuru tarihinin mesai bitimine kadar şahsen veya posta ile teslim edilmesi şarttır. Postadaki gecikmeler ve belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmaz.


     SINAV GİRİŞ BELGESİ:
     Sınava girebileceklere Personel Dairesi Başkanlığınca “Sınava Giriş Belgesi” verilir. Sınavda bu belge ile birlikte kimlik tespitinde kullanılmak üzere nüfus cüzdanı veya fotoğraflı ve onaylı emsali bir kimlik belgesinin bulundurulması zorunludur.
Sınava katılmayacak müracaat sahiplerine herhangi bir bildirimde bulunulmayacaktır.
Bu iş ilginizi çektiyse başvuru formunu doldurunuz ve
şahsen veya PTT aracılığı ile yapınız...
Bütün yazılı ve sözlü haberleşmeler “haberleşme adresi ve telefonu” ile yapılacaktır.

Başvuru Adresi : Hakkı Turayliç Cad.91. Sok.No:5
Emek/ANKARA  06510 
Tel: (312)  203 13 25   Faks: (312) 203 13 33

8 Aralık 2010 Çarşamba

ŞİFALI BİTKİLER ... KİVİ

 Tek Başına Doktor Gibi Meyve...  
   K  İ  V  İ  
     Faydaları saymakla bitmez denir ya. Gerçekten de öyle. Özellikle kış aylarında mutlaka tüketilmeli. Neden mi?
     Kivi dünyada yoğun olarak tüketilen 26 meyve içerisinde besin maddesi yönünden en zengin meyve. C vitamini deposu olan kivinin düzenli tüketilmesi halinde özellikle kış aylarında görülen solunumla ilgili şikayetlerin azaldığı yönünde bilimsel veriler bulunuyor.
     Ordu Üniversitesi (ODÜ) Ziraat Fakültesi Bahçe Bitkileri Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Atnan Uğur, kivinin insan sağlığı açısından önemine de değindi.
Uğur, bu meyvenin özellikle astım, nefes darlığı ve solunum sorunlarına karşı iyileştirici etkisi bulunduğuna dikkat çekti ve faydalarını birer birer sıraladı.

 C VİTAMİNİ DEPOSU
     Kivi meyvesinin 100 gramında ortalama 100400 mg C vitamini bulunur. Ayrıca magnezyum içeriği bakımından da en zengin, yüksek potasyum miktarı ve düşük sodyum ile yine meyveler içerisinde ön sıralarda yer almaktadır.

 SOLUNUM ŞİKAYETLERİNİ AZALTIYOR
     E vitamini, bakır, fosfor, B2 vitamini ve A vitamini bakımından da iyidir. Öncelikle bir C vitamini deposu olan kivinin düzenli tüketilmesi halinde özellikle kış aylarında görülen solunumla ilgili şikayetlerin azaldığı yönünde bilimsel veriler bulunmaktadır.

 İTALYA'DA YAPILAN ARAŞTIRMAYLA
 KANITLANDI
     Örneğin İtalya'da 18 bin çocuk üzerinde yapılan bir araştırmada, C vitamini içeriği yüksek meyve tüketen bireylerin yüzde 44`ünde solunumla ilgili sorunla karşılaşma riskinin azaldığı belirlenmiştir.

 NEFES AÇICI VE ÖKSÜRÜK KESİCİ
     Zaten eskiden beri astım hastalarında, nefes açıcı ve öksürük kesici olarak kullanıldığı bilinmektedir.

 İKTİDARSIZLIĞA İYİ GELİR
     Kivi, kanı sulandırır, erkeklerde iktidarsızlığa iyi gelir.

 KANSERE KARŞI İYİ
* Kivi kanseri başlatan genlerde mutasyonu önlemede etkili olan anti mutagenik bileşikler (beta karoten, glutathion, lutein ) içermektedir.
* Özellikle lutein amino asitinin prostat, akciğer ve kolon kanserine iyi geldiği bildirilmektedir.
* İskoçya'da Rowett Araştırma Enstitüsü'nde gönüllü bireylerle yapılan bir çalışmada, 3 haftalık periyotta kivi tüketimi sonucunda yapılan tahlillerde, kan plazmasında C vitamini içeriğinin arttığı, lenfositlerde DNA zararının belirgin bir şekilde azaldığı saptanmıştır.
* Sonuçta, kivinin anti kanserojen özelliği ile, vücudu koruma bakımından önemli olduğu bildirilmiştir.

 KALP KRİZİNİ ÖNLÜYOR
     Kivinin, yan etki göstermeksizin kanı sulandırarak, kalp krizini de önlediği yapılan bilimsel araştırmalarla saptanmıştır.

 KABIZLIK GİDERİCİ,
 ÇOCUKLARDA KEMİK GELİŞTİRİCİ
     Tüm bunların yanında kolesterol düşürücü, kabızlık giderici, depresyon önleme ve stres azaltıcı, vücut şekerini düzenleyici, trigliserit düşürücü, görme gücünü iyileştirici, bağışıklık sistemini kuvvetlendirici, çocuklarda kemik ve beyin gelişimini arttırıcı, kilo koruma ve form tutmayı sağlama gibi daha birçok özellikleri nedeniyle kivi son derece sağlıklı bir meyvedir...


Sağlıklı Beslenmek / VİTAMİNLERİN ÖNEMİ!

Neden Yaşlanırız?      Doğal yaşlanma sürecinde cildimizin esnek yapısı git gide azalmaktadır. Esnekliğin azalması cildimizin genç görünümün...