23 Haziran 2011 Perşembe

ŞİİR YARIŞMASI BİRİNCİSİ ... EY ALLAH RESULÜ

2011 SENİ SEVİYORUZ ALEMİN EFENDİSİ
LİSELİLER ARASI ŞİİR YARIŞMASINDA
BİRİNCİ OLAN ESER...
EY ALLAH RESULÜ

Sen benim kendimle muhabbetimdin,
Dilimden düşmeyen Muhammedimdin,
Sen ki benim yüce peygamberimdin,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Senin ahlakını almak varken şu yalan dünyada,
Hala azgınlık, hala şükürsüzlük, hala kötülük var insanlarda,
Ah görsem yüzünü bir kerede olsa,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Senin ümmetinden olan ben,
Sana layık olmaya çalışırken,
Korkar dururum, olamazsam diye o güzel mi’minlerden,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Elimi açtım Rabbime, döndüm yüzümü kıbleye,
Ne olur bir kez bir kez yüzünü göreyim diye,
Sen çıktın göklere, namaz farz kılındı bizlere,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Ben seni görmeden sevdim ey Muhammed,
Kokunu içime çekmeden sevdim ey Muhammed,
Senin sesini duymadan sevdim ey Muhammed,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!



Ey Resulüm öldüğümde bana da şefaat edecek misin?
Beni de kollarının altına alıp kızım diye sevecek misin?
Resulüm benim de babam yok ben de senin gibi bir yetimim,
Neredesin ey Allah Resulü sevgine muhtacım!

Ne olur Resulüm uyuduğumda benim yanıma da gel,
O mübarek ellerinle benim saçımı da okşa, beni de sev,
Ben de yararlanmak isterim o güzel nurundan,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Abdullah’tan olma, Amine’den doğma yüce peygamber,
Onlar ne şanslı anne baba idiler,
Sen doğdun, ev nur doldu, indi melekler birer birer,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Dilinde olmadı hiç kötü söz,
Hep konuştun az ve öz,
Bende senin gibi olacağım sana söz,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacım!

Bir tek gözyaşı damlası, inci tanesi olan Muhammed,
Ne olursun biz aciz kullara da dua et,
Artık yeter bu cehalet, bu vahşet,
Neredesin ey Allah Resulü sana muhtacız!

YASEMİN TURAN
ATAŞEHİR MEHMET RAUF LİSESİ
İSTANBUL

Hiç yorum yok:

17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Turu

Gönül Erleri 17-18-19 Mayıs Hafta Sonu İstanbul & Kapadokya Tur      Gezilecek Yerler: Tuz Gölü Ihlara Vadisi (4 km trekking turu) Avano...