16 Kasım 2019 Cumartesi

GÖNÜL ERLERİ / ARAPÇA ve İNGİLİZCE KURSLARI

milli eğitim ile ilgili görsel sonucu


T.C. 
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI 
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü 
YAYGIN EĞİTİM KURUMLARI 
YABANCI DİLLER 
A1 Seviyesi 
ARAPÇA ve İNGİLİZCE
KURS KAYITLARI BAŞLADI

hayat boyu öğrenme ile ilgili görsel sonucu
ok-hareketli-resim-0408

YENİ AÇILACAK 

ARAPÇA (A1) KURSUNA 

KATILMAK İSTERSENİZ 

BURAYA TIKLAYINIZ ve 

FORMU DOLDURUNUZ 

İstanbul - Pendik Çarşıdaki
Gönül Erleri Kültür Derneğinde düzenlenen
Halk Eğitim & Milli Eğitim
Resmi Sertifikalı Kurslara
DEVAM ZORUNLULUĞU VAR.
Bu Kurs;

 Cumartesi ve Pazar Günleri 
 14:30 - 18:30 arası
Sınıfların en az 12,
en fazla 25 kişi olması gerekiyor.
Bu kurs için 20 kişilik sınıf oluşturuyoruz.
Şuan 14 kişi ön kaydını yaptı.
15-60 yaş arası,
en az ortaokul mezunu, erkek-bayan
dileyen herkes katılabilir.
Katılım Ücreti Aylık 40 TL  

ok-hareketli-resim-0139ok-hareketli-resim-0062ok-hareketli-resim-0139 

YENİ AÇILACAK 

İNGİLİZCE (A1) KURSUNA 

KATILMAK İSTERSENİZ 

BURAYA TIKLAYINIZ ve 

FORMU DOLDURUNUZ 



İstanbul - Pendik Çarşıdaki
Gönül Erleri Kültür Derneğinde düzenlenen
Halk Eğitim & Milli Eğitim
Resmi Sertifikalı Kurslara
DEVAM ZORUNLULUĞU VAR.
Bu Kurs;


23 Aralık 2019 Pazartesi günü başlayıp 

24 Mart 2020 Salı günü bitecek 

 

 Pazartesi ve Salı Akşamları 
 17:30 - 20:30 arası 

Sınıfların en az 12,
en fazla 25 kişi olması gerekiyor.
Duyuru yeni başladı. 
15-60 yaş arası,
en az ortaokul mezunu, erkek-bayanlar
düzenli devam edeceklerse forum doldursun lütfen...
Katılım Ücreti Aylık 40 TL

kitap-hareketli-resim-0019kitap-hareketli-resim-0065

Hiç yorum yok:

02 - 07 Temmuz İstanbul & Güneydoğu Anadolu - GAP Turu

02 - 07 Temmuz Güneydoğu Anadolu - GAP Turu 3 Gece Otel Konaklamalı 5 Gün Gezi       Mezopotamya, bazı kaynaklarda medeniyetlerin beşiği ola...